ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 5SE و آیپد ایر ۳ احتمالا در تاریخ ۲۸ اسفند ماه عرضه می شوند

«مارک گورمن» از وب سایت «9To5Mac» باور دارد که فروش آیفون 5SE و آیپد ایر ۳ در تاریخ ۲۸ استفاد ماه آغاز خواهد شد. این در حالیست که پیش از این همین شخص بیان کرده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۹:۵۹

«مارک گورمن» از وب سایت «9To5Mac» باور دارد که فروش آیفون 5SE و آیپد ایر ۳ در تاریخ ۲۸ استفاد ماه آغاز خواهد شد. این در حالیست که پیش از این همین شخص بیان کرده بود که محصولات یاد شده در تاریخ ۲۵ اسفند ماه طی رویدادی معرفی خواهند شد و به نظر می رسد اپل تصمیم دارد فروش موبایل و تبلت جدید خود را به سرعت آغاز کند.

تاکنون کمتر پیش آمده که شاهد چنین تصمیمی از سوی کمپانی ساکن کوپرتینو باشیم و معمولا محصولات سخت افزاری رونمایی شده از سوی این شرکت با فاصله ای ۱۰ روزه میان معرفی و عرضه همراه می شوند.

4-inch-iphone-6-style-model-w600
تصویری از موبایل ۴ اینچی و جدید اپل؛ آیفون ۵ در سمت چپ و آیفون 5SE در سمت راست

اینطور که به نظر می رسد، اپل تصمیم دارد از آخرین نسل چیپست های مجتمع خود موسوم به A9 در موبایل ۴ اینچی اش بهره گیرد. این در حالیست که مشخصا شرکت مورد بحث چیپ حرکت سنج M9 را نیز در آیفون 5SE به کار خواهد گرفت. همین مسئله خبر می دهد که به احتمال زیاد قابلیت های این آیفون با نمونه بزرگتر یعنی 6S، همسان باشد. پیشتر هم شنیده بودیم که اپل تصمیم دارد قابلیت Live Photos را به آیفون ۴ اینچی اش اضافه کند، هرچند که بعید به نظر می رسد شاهد افزوده شدن 3D Touch به نمایشگر موبایل مورد بحث باشیم.

همین مسئله برای تبلت های اپل نیز صادق بوده و گفته می شود شرکت ساکن کوپرتینو، بسیاری از ویژگی های آیپد پرو را به آیپد ایر ۳ آورده است. برای مثال، iPad Pro به چهار اسپیکر مجهز شده بود در حالی که خبر می رسد آیپد ایر ۳ نیز با ۴ اسپیکر قدرتمند همراه خواهد بود.

از طرفی، آیپد ایر ۳ به پورت «Smart Connector» نیز مجهز شده که همین موضوع اجازه می دهد کیبورد مخصوص iPad Pro (و سایر لوازم جانبی که بعدا معرفی می شوند) را به آن متصل کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • abas
    abas | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    منم همينطور
    منتظر اير 3 هستم ولي دوربين سلفيش 5 نباشه نميگيرم!

  • سعید
    سعید | ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

    بی صبرانه منتظرم اولین تبلتم رو خریداری کنم

مطالب پیشنهادی