ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای جدید از تلفن هوشمند P9 هوآوی

مدتی است که شایعات متعددی در مورد تلفن هوشمند هوآوی P9 منتشر می شوند و گزارشاتی که تا به امروز در این رابطه به دست آمده همگی به ماه مارس (اوایل فروردین 95) برای رونمایی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

مدتی است که شایعات متعددی در مورد تلفن هوشمند هوآوی P9 منتشر می شوند و گزارشاتی که تا به امروز در این رابطه به دست آمده همگی به ماه مارس (اوایل فروردین 95) برای رونمایی از این تلفن هوشمند اشاره دارند که طبق شایعات به دوربین دوگانه مجهز گردیده و پردازنده ای با عملکرد عالی را در خود جای داده است.

طرح شماتیکی که اخیرا به فضای مجازی راه یافته و گفته می شود به همین تلفن هوشمند تعلق دارد نیز نشان می دهد که هوآوی احتمالا قصد دارد جای همیشگی حسگر اثر انگشت (پشت دستگاه) را در این موبایل تغییر داده و آن را در داخل دکمه سخت افزاری هوم محصول تعبیه نماید که این، راهکاری مشابه به سامسونگ را به تصویر می کشد.

با این حال، عکس های فاش شده جدید که طراحی P9 را به تصویر می کشند، نشان می دهند که این مساله احتمالا صحت ندارد. این عکس ها طبق ادعای منتشر کننده شان رندرهای خبری رسمی از P9 هستند، هرچند بهتر است که اندکی با دیده تردید به آنها نگریسته شود.

این رندرها، تلفن هوشمند مورد بحث را در 5 رنگ مختلف خاکستری، مشکی، سفید، طلایی و صورتی نشان می دهند و می شود پیکره بندی دوربین دوگانه را که پیشتر در خبرها آمده بود روی آنها تشخیص داد.

البته اینکه هواوی چطور می خواهد این دو حسگر را روی موبایل تولیدی اش به کار بگیرد مساله ایست که با گذشت زمان مشخص خواهد شد؛ اگر خاطرتان باشد زمانی که این شرکت چینی موبایل آنر 6 پلاس را معرفی کرد، از دو حسگر 8 مگاپیکسلی مشابه به هم استفاده نمود که در کنار هم سرعت فوکوس را بالا برده و عملکرد بهتری را در نور کم از خود به نمایش می گذاشتند. لذا انتظار می رود که موبایل P9 هم مشخصه ای مشابه به همین را داشته باشد.

در مورد طراحی دستگاه هم باید بگوییم که بدنه فلزی همیشگی محصولات هوآوی در این موبایل هم به خوبی دیده می شود، اسکنر اثر انگشت در قسمت پشت بدنه است و هیچگونه دکمه سخت افزاری در قسمت جلوی آن دیده نمی شود.

یک فلاش ال ای دی دو رنگ نیز در قسمت پشت بدنه این موبایل دیده می شود که فاصله آن تا دوربین ها به مراتب بیشتر از حد معمول است.

در مورد سخت افزار این تلفن هوشمند هم باید بگوییم که طبق شایعات یک نمایشگر 5.2 اینچی، چیپست 64 بیتی کایرین 950، چهار گیگابایت رم و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برایش در نظر گرفته شده است.

طبق گزارشات چهار نسخه مختلف از این موبایل عرضه خواهد شد: یک فبلت با نام P9max، مدل جمع و جور P9 lite، نسخه معمول و یک نسخه اعلاء و پیشرفته که هنوز نام آن مشخص نشده است. این را هم بگوییم که انتظار نمی رود این موبایل در جریان کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی شود.

Alleged-Huawei-P9-renders (1)

Alleged-Huawei-P9-renders (2)

Alleged-Huawei-P9-renders (3)

Alleged-Huawei-P9-renders (4)

Alleged-Huawei-P9-renders

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ?
    ? | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

    ghashhang nis asan

  • ناشناس
    ناشناس | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    چقدر زیباس کاش این گوشی ضد اب بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی