ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نویسنده بازی Mass Effect: Andromeda به استودیوی بانجی پیوست

به نظر می رسد که اخیرا کریس اِشلِرف، نویسنده بازی Mass Effect Andromeda، استودیوی BioWare را ترک کرده و به استودیوی بانجی پیوسته است. با توجه به تایید ساخت نسخه دوم بازی Destiny از سوی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۴۵

به نظر می رسد که اخیرا کریس اِشلِرف، نویسنده بازی Mass Effect Andromeda، استودیوی BioWare را ترک کرده و به استودیوی بانجی پیوسته است. با توجه به تایید ساخت نسخه دوم بازی Destiny از سوی کمپانی اکتیویژن، به نظر می رسد که وی در حال کار روی این عنوان جدید باشد.

اشلرف چندی پیش در اکانت توییتر خود نوشت که دیگر در استودیوی بایوور مونترال و روی بازی Mass Effect: Andromeda کار نمی کند و به بانجی پیوسته است. با این حال وی اذعان داشته که در استودیوی بایوور به یکی از بهترین تجارب در دوران کاری خود دست یافته و از تمام همکاران خود متشکر است.

پروفایل اشلرف در توییتر چندی پیش آپدیت شده و نشان می دهد که وی از این پس در نقش نویسنده ارشد استودیوی بانجی فعالیت خواهد کرد؛ بنابراین تاثیر مهمی در سیاست گذاری های این استودیو ایفا خواهد کرد. بسیاری معتقد بودند که نسخه اول بازی Destiny داستان و روایت بسیار ضعیفی داشت اما حالا باید دید که با حضور اشلرف چیزی تغییر خواهد کرد یا خیر.

در نهایت باید اشاره کرد که اشلرف سابقه ای طولانی در زمینه نویسندگی برای بازی های ویدیویی دارد. وی پیش از آن که در سال 2013 به عضویت بایوور در بیاید، داستان سرایی هیلو 4 در استودیوی 343 Industries را بر عهده داشت. بازگشت او به شهر سیاتل و پیوستن به استودیوی خالق سری هیلو، مطمئنا برای اشلرف و طرفداران وی جالب خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی