ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

نگاه نزدیک به اسمارت فون دوربین محور سونی موسوم به Xperia XA

تا به امروز معلوم نبود سونی در کنگره جهانی موبایل از چه محصولاتی رونمائی خواهد کرد، اما اکنون مشخص شده که این شرکت ژاپنی خط تولید جدیدی به نام اکسپریا X به اسمارت فون هایش ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تا به امروز معلوم نبود سونی در کنگره جهانی موبایل از چه محصولاتی رونمائی خواهد کرد، اما اکنون مشخص شده که این شرکت ژاپنی خط تولید جدیدی به نام اکسپریا X به اسمارت فون هایش و خانواده ای از محصولات هوشمند را به تولیداتش افزوده.

هیچ کدام از دستگاه های متعلق به سری Xperia X و Xperia XA مورد آزمایش عملی قرار نگرفتند اما سونی در رویداد خبری خود به طراحی زیبای آنها و قابلیت عکاسی فوق العاده شان اشاره نمود. این موبایل ها به موتورهای Alpha DSLR مجهز هستند که به موجب آن دوربین قادر است با سرعت و دقت بسیار بالا فوکوس نموده و تمامی حرکات سوژه را پیش بینی نماید و در نتیجه از تار شدن تصاویر جلوگیری به عمل بیاورد.

هر دو سری یاد شده در بالا، بدنه ی تمام فلزی و شیشه خمیده در اطراف نمایشگر دارند که این امر به ادعای کمپانی سازنده، در دست گرفتن این تلفن های هوشمند را آسان می نماید.

ضعیف ترین مدلی که در میان این خانواده ها به چشم می خورد، اکسپریا XA نام دارد. این دستگاه یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی و چیپست 64 بیتی مدیا تک MT6755 دارد. در مورد میزان شارژ دهی باتری نیز گفته شده با یک بار شارژ تا دو روز استفاده را پاسخگو خواهد بود.

همچنین این اسمارت فون قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی را نیز دارد که برای یک موبایلِ مخصوص عکاسی، ویژگی مهمی به شمار می رود.

مدل اکسپریا X نیز صفحه نمایش 5 اینچی اما با رزولوشن 1080p دارد و چیپست آن نیز از نوع اسنپدراگون 650 کوالکام است. این دستگاه، به یک حسگر اکسمور 23 مکاپیکسلی و 1/2.3 اینچی سونی مجهز شده و همچنین از سیستم فوکوس خودکار هیبریدی کمپانی ژاپنی یاد شده نیز بهره می گیرد که به صورت اتوماتیک سوژه را ردیابی نموده و فوکوس را روی آن نگه می دارد.

دوربین دوم موبایل مذکور نیز 13 مگاپیکسلی است و حتی در محیط های تاریک و کم نور نیز می توان سلفی های باکیفیتی با آن ثبت نمود.

در ادامه می توانید تصاویر اسمارت فون های جدید سونی را تماشا نمائید.

28bs4a2272-1

27bs4a2269-1

24bs4a2260-1

23bs4a2258-1

19bs4a2245-1

16bs4a2222-1

15bs4a2211-1

13bs4a2203-1

10bs4a2192-1

9bs4a2189-1

6bs4a2182-1

4bs4a2177-1

1bs4a2155-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • hitoon
    hitoon | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    من ماندم چرا طرفدارن سام همش جنگ دارن مگر پول این شرکت تو جیب شما میره بابا بیخیال نقد کن ضعف رو بگو دنبال چی هستید همش تو خیابان بود میزنن دعوا در مغازه دعوا تو نت دعوا تو کلش دعوا وووو
    مثلا ما ایرانی هستیم یکم احترام به نظر هم

  • امیر
    امیر | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    هیچ موقع ترولای سونی احترام رو یاد نگرفتن

  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    چ گوشیای قشنگی
    چ رابط کاربری قشنگی
    ژوووون

  • Ahmad
    Ahmad | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا تو پستاي قبلی از حاشیه زيادش ميگفتن بعضی از دوستان! اینا که حاشيشون از g5 کمتره! در ضمن بالا و پایین گوشيو فضای خالی پر نکرده اسپکرهاي استریو و دوربین سلفی ۱۳ هستش حالا دیگه خودتون مقایسه کنید...

  • محمد حسن
    محمد حسن | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    یه سوال دارم از دیجاتو آیا این گوشی ضد آب هست

    • omid
      omid | ۳ اسفند ۱۳۹۴

      خیر

  • vahid
    vahid | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    به نازم به این رابط کاربری... به نازم به این سادگیِ رابطِ کاربری دوربین... به نازم به این تغییرِ سیاستِ زیبا کردنِ آیکون ها و صفحاتِ رابطِ کاربری... به نازم به اپلیکیشن های پیشفرضی که اگر توانایی ساختِ با کیفیتشان را ندارد اونها رو قرار نمیدهد و بجاش از اپلیکیشن هایِ اندرویدِ خام استفاده میکند...
    به نازم به این طراحیِ گوشی و مخصوصاِ صفحه جلویش... به نازم به این یکپارچگی بدنهِ کناریِ دستگاه... نازکی...
    واقعا سونی تغییرِ اساسی کرده نسبت به زمانِ ارائهِ Z و Z1...

  • کامران
    کامران | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    آیا میدانید عقده ای ها سونی میخرند؟

    • فرهاد
      فرهاد | ۳ اسفند ۱۳۹۴

      معلومه سونی ??????درآورده

    • فرید
      فرید | ۳ اسفند ۱۳۹۴

      گریه نکن شما پرچم داراتون 820 ما میان رده ها مون

    • sony
      sony | ۳ اسفند ۱۳۹۴

      هـــــــــــــه برو کوچولو اینا تازه میانرده ان پرچمدار نیستن که همه کمپانی ها رو به... داده

    • morteza
      morteza | ۳ اسفند ۱۳۹۴

      آیا میدانستی تو یک شخص فاقد شعور هستی که به طرفدارای سونی توهین میکنی؟
      آیا میدانستی تو احتیاج به روان پزشک داری؟

  • shs77
    shs77 | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    رابط کاربریش خیلی تغییر کرده

مطالب پیشنهادی