نگاه نزدیک به اسمارت فون دوربین محور سونی موسوم به Xperia XA
تا به امروز معلوم نبود سونی در کنگره جهانی موبایل از چه محصولاتی رونمائی خواهد کرد، اما اکنون مشخص شده که این شرکت ژاپنی خط تولید جدیدی به نام اکسپریا X به اسمارت فون هایش ...
تا به امروز معلوم نبود سونی در کنگره جهانی موبایل از چه محصولاتی رونمائی خواهد کرد، اما اکنون مشخص شده که این شرکت ژاپنی خط تولید جدیدی به نام اکسپریا X به اسمارت فون هایش و خانواده ای از محصولات هوشمند را به تولیداتش افزوده.
هیچ کدام از دستگاه های متعلق به سری Xperia X و Xperia XA مورد آزمایش عملی قرار نگرفتند اما سونی در رویداد خبری خود به طراحی زیبای آنها و قابلیت عکاسی فوق العاده شان اشاره نمود. این موبایل ها به موتورهای Alpha DSLR مجهز هستند که به موجب آن دوربین قادر است با سرعت و دقت بسیار بالا فوکوس نموده و تمامی حرکات سوژه را پیش بینی نماید و در نتیجه از تار شدن تصاویر جلوگیری به عمل بیاورد.
هر دو سری یاد شده در بالا، بدنه ی تمام فلزی و شیشه خمیده در اطراف نمایشگر دارند که این امر به ادعای کمپانی سازنده، در دست گرفتن این تلفن های هوشمند را آسان می نماید.
ضعیف ترین مدلی که در میان این خانواده ها به چشم می خورد، اکسپریا XA نام دارد. این دستگاه یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی و چیپست 64 بیتی مدیا تک MT6755 دارد. در مورد میزان شارژ دهی باتری نیز گفته شده با یک بار شارژ تا دو روز استفاده را پاسخگو خواهد بود.
همچنین این اسمارت فون قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی را نیز دارد که برای یک موبایلِ مخصوص عکاسی، ویژگی مهمی به شمار می رود.
مدل اکسپریا X نیز صفحه نمایش 5 اینچی اما با رزولوشن 1080p دارد و چیپست آن نیز از نوع اسنپدراگون 650 کوالکام است. این دستگاه، به یک حسگر اکسمور 23 مکاپیکسلی و 1/2.3 اینچی سونی مجهز شده و همچنین از سیستم فوکوس خودکار هیبریدی کمپانی ژاپنی یاد شده نیز بهره می گیرد که به صورت اتوماتیک سوژه را ردیابی نموده و فوکوس را روی آن نگه می دارد.
دوربین دوم موبایل مذکور نیز 13 مگاپیکسلی است و حتی در محیط های تاریک و کم نور نیز می توان سلفی های باکیفیتی با آن ثبت نمود.
در ادامه می توانید تصاویر اسمارت فون های جدید سونی را تماشا نمائید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.













من ماندم چرا طرفدارن سام همش جنگ دارن مگر پول این شرکت تو جیب شما میره بابا بیخیال نقد کن ضعف رو بگو دنبال چی هستید همش تو خیابان بود میزنن دعوا در مغازه دعوا تو نت دعوا تو کلش دعوا وووو
مثلا ما ایرانی هستیم یکم احترام به نظر هم
هیچ موقع ترولای سونی احترام رو یاد نگرفتن
چ گوشیای قشنگی
چ رابط کاربری قشنگی
ژوووون
نمیدونم چرا تو پستاي قبلی از حاشیه زيادش ميگفتن بعضی از دوستان! اینا که حاشيشون از g5 کمتره! در ضمن بالا و پایین گوشيو فضای خالی پر نکرده اسپکرهاي استریو و دوربین سلفی ۱۳ هستش حالا دیگه خودتون مقایسه کنید...
یه سوال دارم از دیجاتو آیا این گوشی ضد آب هست
خیر
به نازم به این رابط کاربری... به نازم به این سادگیِ رابطِ کاربری دوربین... به نازم به این تغییرِ سیاستِ زیبا کردنِ آیکون ها و صفحاتِ رابطِ کاربری... به نازم به اپلیکیشن های پیشفرضی که اگر توانایی ساختِ با کیفیتشان را ندارد اونها رو قرار نمیدهد و بجاش از اپلیکیشن هایِ اندرویدِ خام استفاده میکند...
به نازم به این طراحیِ گوشی و مخصوصاِ صفحه جلویش... به نازم به این یکپارچگی بدنهِ کناریِ دستگاه... نازکی...
واقعا سونی تغییرِ اساسی کرده نسبت به زمانِ ارائهِ Z و Z1...
آیا میدانید عقده ای ها سونی میخرند؟
معلومه سونی ??????درآورده
گریه نکن شما پرچم داراتون 820 ما میان رده ها مون
هـــــــــــــه برو کوچولو اینا تازه میانرده ان پرچمدار نیستن که همه کمپانی ها رو به... داده
آیا میدانستی تو یک شخص فاقد شعور هستی که به طرفدارای سونی توهین میکنی؟
آیا میدانستی تو احتیاج به روان پزشک داری؟
رابط کاربریش خیلی تغییر کرده