ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیل گران تخمین می زنند امسال بیش از 10 میلیون G5 فروخته شود

اکنون که اسمارت فون ال جی G5 عرضه گشته، برخی از تحلیل گران پیش بینی می کنند این تلفن هوشمند می تواند امسال فروش خوبی را برای ال جی رقم بزند و حتی تعدادی از آنها ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۱

اکنون که اسمارت فون ال جی G5 عرضه گشته، برخی از تحلیل گران پیش بینی می کنند این تلفن هوشمند می تواند امسال فروش خوبی را برای ال جی رقم بزند و حتی تعدادی از آنها گمانه زنی کرده اند که این دیوایس، آمار فروش 10 میلیون دستگاه را به ثبت خواهد رساند.

«جفرسون ونگ»، یکی از تحلیل گران حوزه موبایل و محصولات وایرلس از موسسه مشاوره IBB نیز در این رابطه بیان داشته ال جی G5 از جمله تلفن های هوشمندی به شمار می رود که مردم زیادی علاقه مند به خرید آن خواهند بود.

به گفته ی او، محصول مورد بحث در دو بخش موسیقی و عکاسی بسیار قوی ظاهر شده که اتفاقا همان بخش ها برای کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین از آنجا که برای این دستگاه لوازم جانبی متنوعی عرضه گشته کاربران قادر خواهند بود با استفاده از کارت های مخصوص، عملکرد سیستم پخش موسیقی و دوربین این موبایل را تقویت نموده و بسیار بیشتر و بهتر از آنها بهره بگیرند.

به طور مثال، یکی از کارت ها برای کار کردن با دوربین طراحی شده و کنترل های اضافی دوربین و عمر بیشتر برای باتری را به ارمغان می آورد. کارت دیگر یک تبدیلگر صوتی دیجیتال به آنالوگ به دستگاه اضافه می کند و موجب تقویت صدا در این مدل می گردد.

خوب است بدانید کارت های ماژولار ال جی به نام LG G5 Friends  یا دوستان جی 5 ال جی شناخته می شوند.

کمپانی کره ای یاد شده در سال گذشته با سهم بازار 5.3 درصدی در جایگاه ششمین برند برتر موبایل در جهان شناخته شد و در سه ماهه آخر 2015 به دلیل عرضه V10 این میزان به 13.3 درصد افزایش پیدا کرد. در پی موفقیت های V10 ال جی ویژگی های برتر آن را در اسمارت فون جدید خود نیز افزودکه از جمله می توان به صفحه نمایش دوم برای نشان دادن نوتیفیکیشن ها، زمان، آب و هوا، وضعیت باتری و ... اشاره نمود.

در آخر نیز باید بگوئیم بسیاری از تحلیل گران اعلام داشته اند اگر کمپانی کره ای مورد بحث بودجه تبلیغات خود برای این پرچمدار را افزایش داده و برای نمایش قابلیت های آن بیشتر هزینه نماید، بدون شک می تواند فروش بسیار خوبی برایش رقم زده و به واسطه ی آن از شرکت هایی همانند اچ تی سی، سونی و مایکروسافت پیشی بگیرد.

مدیر بخش موبایل ال جی، «جانو چو» نیز در این رابطه اظهار داشته: «ما این مرتبه می خواهیم بودجه ی بیشتری را برای تبلیغ محصول جدید خود اختصاص بدهیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • edi
    edi | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    چقد خوب بود اگه این ماژولا یا کارتا توی باکس خودش بود ن ؟؟؟

  • مصطفی
    مصطفی | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    من مشتاقم هرچه زودتر بیاد

  • new
    new | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    g5 عالیه

مطالب پیشنهادی