ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تست سقوط گلکسی اس ۷ اج در کنار آیفون ۶ اس پلاس [تماشا کنید]

زمان زیادی از معرفی جدیدترین کهکشانی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ اج نمی گذرد. موبایلی که حالا شرکت سازنده اش آن را ارگونومیک تر و همچنین مستحکم تر کرده و یکی از مهم ترین ویژگی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

زمان زیادی از معرفی جدیدترین کهکشانی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ اج نمی گذرد. موبایلی که حالا شرکت سازنده اش آن را ارگونومیک تر و همچنین مستحکم تر کرده و یکی از مهم ترین ویژگی های اش نیز مقاومت در برابر آب و گرد و غبار محسوب می شود.

اما با وجود این دگرگونی ها برای بسیاری هنوز هم این سئوال مطرح است که پرچمدار تازه وارد کره ای ها تا چه حد می تواند در شرایط سخت و تست های سقوط دوام بیاورد و آیا این دستگاه در این زمینه بر یکی از اصلی ترین رقبای اش یعنی آیفون ۶ اس پلاس برتری دارد یا خیر؟

در همین راستا، کانال یوتوب «EverythingApplePro» سعی کرده پاسخی مناسب را برای پرسش های مطرح شده در بالا بیابد. این کانال ویدیویی تهیه کرده و طی آن دو موبایل پیش تر اشاره شده یعنی گلکسی اس ۷ اج و آیفون ۶ اس پلاس را از زوایا و ارتفاع های متفاوت مورد آزمون سقوط قرار داده تا مشخص شود بدنه ی کدامیک استحکام بیشتر و بهتری دارد.

اگر شما نیز مشتاق هستید تا ببینید برتری نزد کدام محصول است می توانید این ویدئو را ملاحظه کرده و سپس راجع به نتایج به دست آمده قضاوت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • علب
    علب | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    من خودم سامسونگs6داشتم از نیم متر افتاد صفحه ش داغون شد

    • hesam
      hesam | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

      چه جالب مال من افتاد فقط فلز دورش زدگی داشت وگرنه سالم بود

  • Mahdi
    Mahdi | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    قبلا هميشه اين دو غول رو با هم اين طور مقايسه فيزيكي ميكردن

    و تا وقتي iphone شيشه اي بود همين داستان رو داشت ولي از فروشش كم نشد

    و حالا همين داستان واسه سامسونگ هم هست و كسي كه طرفدارش هست ميره ميخره و اين فيلم رو ناديده ميگيره

    در ضمن همه قاب ميندازن به گوشيشون و كسي گوشي رو از ارتفاع ١٠ فوتي پرت نميكنه

    طرفدار سامي نيستم ، ولي اين فيلم نظر منو جلب نكرد

  • بینام
    بینام | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    اول اینکه یه گوشی بابدنه فلز داره با یه گوشی شیشه ای مقایسه میشه این اولین ایراد
    ثانیا چرا s7 edge آوردن چرا مدل معمولیشو نیاوردن بخاطر اینکه مدل اج اسیب پذیر تره دیگه اصلا نیاز ب اطلاعات زیادی نیست با چشم معلومه

    • امیر
      امیر | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

      فعلا که دیدیم تا ارتفاع خیلی بالا edge بودن یا نبودنش روی مقاومت گوشی تاثیر خاصی نزاشت و حرف شما فقط توی ارتفاع آخر میتونه صدق کنه. بعد مهم ترین آسیبی که سامسونگ دید از بدنه ی پشتش بود نه از حاشیه ی صفحه نمایشش. چطور با چشم همه چیز رو مشخص میکنید؟

  • محسن
    محسن | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    سامسونگ اشغاله

    • سینا
      سینا | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

      نمیدونید حرف نزنید......

  • mehdi
    mehdi | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    یه مشت باسواد داریم که فقط سوادشون در حد نظر دادن درمورد اپل و بقیه گوشیهایی هستش که باحاش کار کردن ..یعنی زیر صفر..

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    زیاد واقعی نبود اخه من دوستم تو پارک ایفونش از دستش افتاد کلن صفحه نمایش شد مثله پشته گلکسی اس 7 که تو فیلم بود البته اس7 بخاطر این اینجور شد چون از شیشست بدنش ولی فیلم یخورده واقعی نبود انگار

    • ihossein
      ihossein | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

      باو فهمیدیم کل فامیلا و دوستات ایفون دارن ،هر خبری از تست سقوط میشه میای میگی این دوستم از دستش افتاد خورد شد،بس کن دیگه

      • TeChNoLoGy
        TeChNoLoGy | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

        واقعا برات متاسفم می تونی بری و نظراتم رو بهونی این ادلین نظری هست که درباره ی تست سقوط ایفون میدم :/?

      • امیر
        امیر | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

        تهمت زدن از نشانه های ایرانی بودن است

    • omid
      omid | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

      نه اون آیفون شیش که شما می گید ولی این آیفون شیش اسه آلمنیومش رو خیلی قوی کردن واسه همین نشکست اس7هم از شیشه ،من تعصب رو برند ندارم ولی باید یا آیفون شیش مقایسه میشد

  • smt
    smt | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    این چرا هیچیش نشد

  • farshad
    farshad | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    اپل فوق العادس ولی سامسونگه یه شرکته که چیزی جدیدی تو پرچمداراش نیست که ادمو به وجد بیاره.در مورد این ویدئو هم باید گفت که سامسونگ خیلی امده گوشیو پر زرقو برق کرده و خیلی براقه،مطمئنا اثر انگشتم زیاد جذب میکنه شایدم خیلیا بگن برای سامسونگ باید قاب گزاشت،ولی اگه میخان قاب بزارن خب پس چه فایده گوشی این قدر خوشگلو براقه ،قاب این براق بودن از بین میبره پس خب بریم ایفون بگیریم که حتی صفش از اون ارتفاع اسیب خاصی نخورد.در نهایت اینکه سامسونگ رو اصلا نمیپسندم و اول از همه هواوی هست که بهترین امکاناتو با بهترین قیمت میده بعد اپل...

  • کامران
    کامران | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    آیفون خوب دوام آورد

  • amirataee@mail
    amirataee@mail | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    سامسونگ با خاک یکسان شد ?????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی