ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه جدید دستینی و Call of Duty Bloodlines برای Nintendo NX منتشر می شوند [شایعه]

Bloodlines احتمالا نام Call of Duty بعدی است که توسط استودیو Infinity Ward ساخته می شود. این اطلاعات را کاربری شناخته شده به نام Geno مطرح کرده که پیش از این سابقه درخشانی در انتشار اطلاعات ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

Bloodlines احتمالا نام Call of Duty بعدی است که توسط استودیو Infinity Ward ساخته می شود. این اطلاعات را کاربری شناخته شده به نام Geno مطرح کرده که پیش از این سابقه درخشانی در انتشار اطلاعات پشت پرده داشته. وی اخیرا نکات بسیاری پیرامون کنسول جدید نینتندو ملقب به NX و سری بازی Pokemon منتشر کرده بود که بخش قابل توجهی از آن ها مورد تایید واقع شدند.

وی اما حالا به سراع رابطه دو کمپانی نینتندو و اکتیویژن رفته است. تقریبا به همه ما ثابت شده که NX تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و اطلاعاتی که پشت هم منتشر می شوند، مهر تاییدی بر شایعات پیشین هستند.

Geno اخیرا اعلام کرده که نینتندو قصد دارد با جلب نظر توسعه دهندگان شخص ثالث، دوباره توجه ها را به سوی خود بازگرداند و چه چیزی بهتر از Call of Duty؟ علاوه بر نسخه جدید Call of Duty، یک بازی از سری Skylanders هم تا پایان سال 2016 برای NX منتشر می شود.

علاوه بر این، اکتیویژن در حال توسعه Beyond Destiny، ادامه ای بر بازی Destiny است و گویا باید تا پاییز 2017 (پاییز سال 1396) در انتظار آن بمانیم. مشخص نیست که Beyond Destiny یک بازی چند-پلتفرمی خواهد بود یا صرفا برای NX ساخته می شود.

همچنین، گفته شده که نینتندو با همکاری پلاتینیوم گیمز (سازندگان بایونتا 2) قصد دارد Spider-Man: The First Avenger را اوایل 2017 روی NX منتشر سازد. چندی پیش نیز خبر به انحصار در آمدن نسخه جدید Beyond Good & Evil نیز خبرساز شد. گویا نینتندو این بار ابدا قصد شکست خوردن ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی