ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استودیوی Telltale هفته آینده از بازی Batman خود رونمایی می کند

در طی همایش The Game Awards سال گذشته میلادی بود که دمویی کوتاه از عنوانی جدید در فرنچایز بتمن به نمایش درآمد و مشخص شد که استودیوی Telltale، سازنده عناوین تحسین شده ای چون The ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۴۵

در طی همایش The Game Awards سال گذشته میلادی بود که دمویی کوتاه از عنوانی جدید در فرنچایز بتمن به نمایش درآمد و مشخص شد که استودیوی Telltale، سازنده عناوین تحسین شده ای چون The Wolf Among Us و The Walking Dead، مسئولیت ساخت آن را برعهده گرفته است.

بعد از این نمایش یک دقیقه ای و کوتاه، دیگر هیچ اطلاعاتی از بازی Batman منتشر نشد و تقریبا درباره بازی هیچ چیز نمی دانیم. اما بدیهی است که بازی جدید، هم چنان سبک و سیاق عناوین پیشین استودیوی Telltale را دنبال خواهد کرد و باید دید که از لحاظ روایت داستان، چه حرف هایی برای گفتن خواهد داشت.

اما حالا استودیوی Telltale اعلام کرده که در هفته آینده و در فستیوال SXSW واقع در ایالت تگزاس ایالات متحده، جزییات بیشتری از بازی جدید خود با گیمرها به اشتراک خواهد گذاشت و احتمالا تریلری جدید هم از بازی منتشر شود.

به گفته سازندگان، کنفرانس معرفی بازی در روز 18 مارس (برابر با 28 اسفند) برگزار خواهد شد و پخش زنده آن را می توان از طریق وب سایت Twitch مشاهده کرد. در همین حال، مراسم SXSW نیز از تاریخ 11 الی 20 مارس (21 اسفند الی 1 فروردین) در شهر آوستین تگزاس برگزار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی