ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قسمت بعدی Call of Duty با نام Infinite Warfare شناخته می شود؛ منتظر نسخه بازسازی شده Modern Warfare باشید [شایعه]

پس از این که Infinity Ward بازیسازان زیادی از استودیوهای بزرگی مانند ناتی داگ را به خدمت خود درآورد، چشم های بیشتری به قسمت جدید کال آو دیوتی دوخته شدند. اگر به خاطر داشته باشید، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

پس از این که Infinity Ward بازیسازان زیادی از استودیوهای بزرگی مانند ناتی داگ را به خدمت خود درآورد، چشم های بیشتری به قسمت جدید کال آو دیوتی دوخته شدند. اگر به خاطر داشته باشید، حدود چند ماه پیش جزییات جدیدی از این عنوان به بیرون درز پیدا کرد که نشان می داد بازی در آینده ای بسیار دورتر از Black Ops 3 اتفاق افتاده و بازیکن با جنگاوری های فضایی رو به می شود.

دیروز شاهد پوستری از بازی بودیم که خود مهر تاییدی بر شایعات بالا هستند. این عکس که توسط خرده فروشی معتبر Target به بیرون درز پیدا کرده، نشان می دهد عنوان بعدی کال آو دیوتی که با نام Infinite Warfare شناخته می شود، چهارم نوامبر (14 آبان) عرضه خواهد شد. البته این اسم در گذشته نیز توسط یکی از کاربران وبسایت reddit با نام Goontmyfries مشاهده شده بود. او به صورت اتفاقی Call of Duty: Infinite Warfare را در پلی استیشن استور پیدا کرد.

علاوه بر اطلاعات بالا، تصویر حاوی سورپرایز دیگری نیز بود. اگر به عکس نگاه کنید، متوجه می شوید اکتیویژن قصد دارد به همراه بازی بعدی کال آف دیوتی، نسخه بازسازی شده عنوان بسیار محبوب Modern Warfare را هم عرضه کند. شاید با دیدن قسمت دوم خبر اکتیویژن را ملامت نمایید. اما این حرکت از سوی آن ها کاملا طبیعی بود.

infinite-warfare

چون پس از راه اندازی قابلیت Backward Compatibility برای اکس باکس وان که توانایی انجام بازی های اکس باکس 360 را روی این کنسول فراهم می کرد، مایکروسافت یک نظرسنجی ترتیب داد تا گیمرها، عناوین محبوب نسل هفتمی خود را انتخاب کنند.

در این نظرسنجی، Modern Warfare جزو رتبه های ابتدایی بود. از طرفی در گذشته نیز اخباری مبنی بر بازسازی این عنوان منتشر شد که می تواند به اطلاعات بالا رنگ و بوی حقیقی تری ببخشد. برای اطلاعات بیشتر، هنوز تاریخ دقیقی مبنی بر رونمایی از قسمت بعدی کال آو دیوتی به دست نرسیده، اما پیرامون این موضوع دو فرضیه وجود دارد.

فرضیه اول خود برگرفته از لیست منتشر شده در پلی استیشن استور است که بالاتر توضیح دادیم. علاوه بر اسم بازی، در آن موقع تاریخ رونمایی از بازی که سوم می (14 اربیهشت) را نشان می داد نیز به بیرون درز پیدا کرد. فرضیه دوم داغ تر از قبلی بوده و به عبارتی تازه از تنور درآمده.

دیروز shinobi602، یکی از افرادی که در لو دادن اطلاعات بازی ها معروف است، در توییتر عنوان نمود پنجم می (16 اردیبهشت) طرفداران منتظر رونمایی از شوتر جدیدی باشند. چون هنوز نمی توان به صورت قطعی نظر داد، بنابراین امکان دارد این تاریخ مربوط به بتلفید 5 هم باشد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. مشخص نیست، شاید حتی هر دو بازی معرفی شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بلک اوپس ۳ واقعا افتضاح بود چن ماهه رو کنسول دارمش اما حسش نیس بازی کنم واقعا بد بود اگر اینم اینجوری باشه پولمو هدر نمیدم براش

  • soheil
    soheil | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ای بابا فضا دیگه چیه :( کال اف دیوتی عقب گرد کرده بازهم....

    • a rash
      a rash | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

      واقعی می خوام گوست 2بیاد

  • omid
    omid | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    کال آف دیوتی تو فضا؟؟؟؟واقعا دیگه نا امید شدم از اکتیویژن، بعد فضا میخواد کجا بره قبلنا واقعا عالی بود ولی الان دیگه همش شده مسخره بازی و استوری کم که همش آنلاینه

مطالب پیشنهادی