ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان Dark Souls احتمالا مشغول توسعه عنوانی جدید برای پلی استیشن وی آر هستند

اخیرا کاربران انجمن Reddit، ویدیویی در کانال یوتوب استودیوی From Software یافته اند که خبر از عرضه عنوانی جدید در سال 2017 می دهد. در این ویدیو (که در پایین قابل مشاهده است) لیست عناوین ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

اخیرا کاربران انجمن Reddit، ویدیویی در کانال یوتوب استودیوی From Software یافته اند که خبر از عرضه عنوانی جدید در سال 2017 می دهد. در این ویدیو (که در پایین قابل مشاهده است) لیست عناوین استودیوی From Software از ابتدا، یعنی بازی Armored Core که در سال 1997 عرضه شد، تا به امروز به نمایش در می آید.

در بخش پایانی ویدیوی مورد اشاره، ثانیه هایی به عناوین آتی From Software اختصاص داده شده و گفته می شود که این استودیو مشغول ساخت عنوانی برای عرضه در سال 2017 و روی پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن است.

چندی پیش، هیدتاکا میازاکی، کارگردان سری بازی Souls، طی مصاحبه ای گفت که روند توسعه عنوانی جدید را از همین حالا شروع کرده که هیچ ارتباط یا شباهتی به عناوینی چون Dark Souls و Bloodborne نخواهد داشت. میازاکی همچنین سال گذشته در مصاحبه وب سایت GameSpot گفت که قصد دارد یک بازی علمی-تخیلی بسازد.

وی در مصاحبه سال گذشته خود گفت: «به عنوان مدیر From Software، من برنامه دارم تا چند پروژه جدید را به راه اندازم. هنوز نمی توانم به صورت دقیق بگویم که این پروژه ها چه هستند. ممکن است از ژانر علمی-تخیلی پیروی کنند اما لازم است صبر کنید تا درآینده اطلاعات بیشتری منتشر کنیم.» با توجه به این مسائل، آیا امکان دارد که بازی بعدی میازاکی و From Software، علاوه بر کنسول های نسل هشتم، برای هدست پلی استیشن وی آر هم عرضه شود؟ فعلا باید منتظر ماند و دید که آیا From Software طی همایش E3 2016 از بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد یا خیر.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی