ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس روترهای پشتیبانی کننده از شبکه های 4G و LTE خود را معرفی کرد

این روزها متاسفانه یا خوشبختانه اینترنت به بخشی همیشگی از زندگی ما بدل شده و عدم دسترسی به آن برای مان همچون قطع برق، آب و دیگر سرویس های ضروری می ماند و به شدت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

این روزها متاسفانه یا خوشبختانه اینترنت به بخشی همیشگی از زندگی ما بدل شده و عدم دسترسی به آن برای مان همچون قطع برق، آب و دیگر سرویس های ضروری می ماند و به شدت احساس می شود.

مودم های همراه راهکاری هستند که از سوی شرکت ها برای برقرار نمودن دسترسی همیشگی به اینترنت ارائه شده اند و ایسوس یکی از نام هایی است که راهکارهای مختص به خود را برای این منظور ارائه نموده.

در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری این شرکت در رابطه روترهای پشتیبانی کننده اش از شبکه های 4G و LTE جلب می کنیم.

شرکت ایسوس روترهایی با پشتیبانی از شبکه 4G و LTE با نام های 4G-N12 و 4G-AC55U را معرفی کرد. این روترها در حقیقت راهکاری مناسب برای استفاده از اینترنت موبایل هستند. در صورتی که سرعت اینترنت کابلی شما با محدودیت مواجه است یا این امکان برای شما وجود ندارد، این مودم ها می توانند با استفاده از شبکه موبایل، استفاده از اینترنت پر سرعت را حاصل کنند.

روتر4G-AC55U دارای شبکه دو بانده و با استاندارد 802.1ac و روتر 4G-N12 با استفاده از استاندارد 802.11n، می توانند اینترنت را در محیط مورد نیاز به صورت بی سیم به اشتراک گذارند. همچنین در مدل 4G-AC55U امکان تغییر آنتن وایرلس برای تقویت آنتن دهی وجود دارد.

برای دستیابی به اینترنت موبایل، کاربر فقط باید سیم کارت سازگار با 4G یا LTE خود را درون خشاب مخصوص این روتر قرار داده و روتر را روشن کند؛ روتر به صورت خودکار ارتباط با اینترنت را برقرار می کند. هر دو مدل به سادگی آماده به کار می شوند و با استفاده از رابط کاربرپسند و آسان  ASUSWRTمی توانید قدرت سیگنال سیم کارت ها یا فرامین دیگر را به آسانی مدیریت کنید.

4G-AC55U و 4G-N12 ارتباط پرسرعت و پیشرفته

4G-AC55U ایسوس با پشتیبانی از شبکه 4G LTE می تواند حداکثر تا 150 مگابیت بر ثانیه برای دانلود و 50 مگابیت بر ثانیه برای آپلود (5 برابر سریعتر از HSPA+ ) سرعت اینترنت را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین با شبکه بیسیم دو بانده 802.11ac سرعت شبکه را هم می تواند تا 1167 مگابیت در باندهای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز فراهم کند. آنتن های خارجی آن نیز به گونه ای طراحی شده است که بهترین پوشش را در شبکه داشته باشد.

4G-AC55U نیز می تواند با یک پورت شبکه گیگابیتی مجزا، اینترنت کابلی را نیز به صورت بیسیم انتشار داده یا به طور همزمان هر دو بستر اینترنت موبایل و کابلی را ترکیب کرده و اینترنتی پایدار و پرسرعت به کاربر دهد. علاوه بر آن یک پورت USB 2.0 نیز برای اشتراک فایل و پرینتر در این روتر تعبیه شده است.

ASUS 4G-AC55U 4G LTE router_side ASUS 4G-AC55U 4G LTE router_rear side

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • besmeallah
    besmeallah | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    یه ابزار برای اشتراک فایل بصورت بیسیم با سرعت بالا معرفی کنید

مطالب پیشنهادی