ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل ایسوس: خانواده ذن فون ۳ در ماه ژوئن و با مشخصه های محصولات میان رده به بازار می آیند

اگرچه تا پیش از این و طبق اخبار منتشر شده به این باور رسیده بودیم که خانواده تلفن های هوشمند ذن فون ۳ ایسوس در سی ام ماه می (۱۰ خرداد) و یک روز پیش ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اگرچه تا پیش از این و طبق اخبار منتشر شده به این باور رسیده بودیم که خانواده تلفن های هوشمند ذن فون ۳ ایسوس در سی ام ماه می (۱۰ خرداد) و یک روز پیش از آغاز نمایشگاه کامپیوتکس رونمایی خواهند شد، اما امروز مدیر عامل این کمپانی، «جری شِن»، اعلام نموده که برند متبوع اش در ماه ژوئن (۱۲ خرداد الی ۱۰ تیر) به صورت رسمی از اسمارت فون های مورد اشاره پرده برخواهد داشت.

آقای شن که به تازگی با وبسایت تایوانی «دیجی تایمز» گفتگویی را داشته، خاطر نشان ساخته که نسل جدید ذن فون ها نیز کماکان بر مبنای مشخصات اسمارت فون های میان رده ی فعلی بازار به تولید خواهند رسید و مشتریان علاقه مند به همین رده از محصولات را مخاطب خود قرار خواهند داد.

همانطوری که به احتمال زیاد می دانید موبایل های تحت برند ذن فون ۲ همگی از چیپست های اینتل بهره می بردند، اما از آنجایی که غول تکنولوژی ساکن سانتا کلارا به تازگی گفته است که دیگر ساخت تراشه های ویژه ی تلفن های هوشمند را ادامه نخواهد داد، ایسوس تصمیم گرفته تا در اسمارت فون های آتی اش به سراغ استفاده از سیستم-روی-چیپ های کوالکام و مدیاتک برود.

جری شن می افزاید، بیش از ۹۰ درصد از ذن فون های ۳ دارای چیپست های کوالکام خواهند بود در حالیکه ۱۰ درصد باقی مانده به تولیدات مدیاتک تجهیز شده اند.

مدیر عامل ایسوس در ادامه ی صحبت های خودش حاضر نشد تا اطلاعات بیشتری را راجع به اسمارت فون های آتی کمپانی اش فاش نماید، اما گفت حدس می زند "ذن فون ۳ مَکس" دو سوم فروش جهانی خانواده ی محصولات ذن فون را در آینده به خودش اختصاص دهد و مابقی تقاضاها نیز به ذن فون ۳ و ذن فون ۳ دولوکس مرتبط باشند.

ضمناً شن خاطر نشان ساخته است که سوئیچ کردن به چیپست های کوالکام تاثیر خاصی روی فرآیند و ظرفیت تولید کارخانجات ایسوس نداشته و آنها تا به امروز مطابق برنامه پیش رفته اند و به راحتی قادر خواهند بود نیاز بازار را تامین کنند.

بد نیست یادآور شویم در سه ماهه اول ۲۰۱۶ فروش تلفن های هوشمند ایسوس رشد سالانه ای ۴۰ درصدی داشته است، اما اکنون میزان تقاضا برای این دستگاه ها رو به افول می رود و پیش بینی می شود نرخ رشد فروش سالانه شان در سه ماهه دوم سال جاری مالی ایستا باقی بماند؛ مسئله ای که حتی جری شن نیز حاضر نشده توضیح واضحی را برای آن ارائه بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی