ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ابزار مادسازی Halo 5: Forge روی پلتفرم ویندوز 10 عرضه می شود

کمپانی مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که ابزار ویرایش نقشه بازی Halo 5: Guardians قرار است بزودی روی پلتفرم ویندوز 10 عرضه شود. این ابزار که Forge نام گرفته، به صورت کاملا رایگان در دسترس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

کمپانی مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که ابزار ویرایش نقشه بازی Halo 5: Guardians قرار است بزودی روی پلتفرم ویندوز 10 عرضه شود. این ابزار که Forge نام گرفته، به صورت کاملا رایگان در دسترس کاربران پی سی خواهد بود و از قابلیت های متعددی روی این پلتفرم برخوردار است.

پیش از هرچیز، نسخه ویندوز 10 ابزار Forge، از ماوس و کیبورد پشتیبانی می کند و کاربران می توانند برای اولین بار، با استفاده از این دو تجهیزات، کنترل بهتری روی نقشه های خود داشته باشند و اجزای آن را با دقت بیشتری بچینند. Forge همچنین قرار است روی پی سی، از رزولوشن بالاتری نسبت به اکس باکس وان پشتیبانی کند و امکان اجرای آن با رزولوشن 4K فراهم شده است.

مضاف بر این، امکان به اشتراک گذاری نقشه های توسعه یافته با دوستان هم وجود دارد و می توان به کمک آنها، به بررسی و ایرادیابی نقشه ها پرداخت. در نهایت نیز، امکان انتشار نقشه های طراحی شده روی اکس باکس وان مهیا شده است تا دیگر بازیکنان Halo 5: Guardians هم بتوانند آن را تجربه نمایند؛ این موضوع سبب می شود تا بخش آنلاین بازی مورد بحث برای مدتی طولانی پا برجا مانده و دائما تجربیات جدیدی در اختیار گیمرها قرار گیرد.

 استودیوی 343 Industried اعلام کرده که طی ماه های آتی، جزییات بیشتری را درباره نسخه پی سی ابزار Forge با گیمرها به اشتراک خواهد گذاشت و قرار است بزودی، امکانات و گزینه های بیشتری به نسخه اکس باکس وان Forge اضافه گردد. Halo 5 Forge که دسامبر گذشته روی اکس باکس وان در دسترس قرار گرفت، اواخر امسال راه خود را به ویندوز 10 باز خواهد کرد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی