ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نکسوس مارلین در کرومیوم دیده شد؛ اسنپدراگون 821 محتمل ترین گزینه است

سال گذشته، گوگل برای اولین بار دو تلفن همراه نکسوس را در یک سال معرفی کرد. کمپانی ساکن کوپرتینو با ال جی و هوآوی همکاری کرد و دو دستگاه Nexus 5X و Nexus 6P را ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

سال گذشته، گوگل برای اولین بار دو تلفن همراه نکسوس را در یک سال معرفی کرد. کمپانی ساکن کوپرتینو با ال جی و هوآوی همکاری کرد و دو دستگاه Nexus 5X و Nexus 6P را تحویل داد. اولی یک اسمارت فون میان رده توسط ال جی و دومی فبلتی پرمیوم از هوآوی بود. اما امسال، اچ تی سی وظیفه ساخت هر دو دستگاه را به عهده گرفته و ورژن جدید نکسوس های گوگل توسط این کمپانی ساخته خواهند شد.

این دو دستگاه که Marlin 1 و Sailfish 1 لقب گرفته اند، هنوز هویت مشخصی برای ما ندارند و نمی دانیم چه چیزی در انتظارمان است. اما طبق اطلاعات جدیدی که منتشر شده، نام مارلین یک بار دیگر در کرومیوم پیدا شده است (تصویر آن را در زیر می بینید).

Nexus-Marlin-Chromium-listing_1

همانطور که در لیست می بینید، Marlin 1 یا هر آنچه که اسم آن باشد، به چیپست اسنپدراگن 821 مجهز خواهد شد و با جدیدترین نسخه اندروید یعنی Android N به بازار عرضه می شود.

قطعا نام Angler و Bullhead را هم در کنار مارلین دیده اید. این دو، نام های مستعار Nexus 5X و Nexux 6P بودند که بیش از 6 ماه پیش عرضه شدند.

شاید هم برخلاف ادعاهای اچ تی سی و همسو با گفته های مدیر منطقه ای هوآوی، مارلین متعلق به هوآوی باشد و نه اچ تی سی. هیچ چیز مشخص نیست و باید برای کسب اطلاعات بیشتر همچنان منتظر اطلاعات دقیق ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی