در روز سوم نمایشگاه E3 چه گذشت
پس از فراز و نشیب هایی که با کنفرانس های امسال E3 طی کردیم، اکنون نوبت به خود نمایشگاه رسیده است تا بازدیدکنندگان بتوانند با سازندگان مصاحبه هایی داشته و عناوین موجود را تجربه کنند. ...
پس از فراز و نشیب هایی که با کنفرانس های امسال E3 طی کردیم، اکنون نوبت به خود نمایشگاه رسیده است تا بازدیدکنندگان بتوانند با سازندگان مصاحبه هایی داشته و عناوین موجود را تجربه کنند. معمولا در این روزها اخبار و تریلرهای زیادی از بازی های گوناگون به دست می رسد که به دلیل وسعت بسیار زیاد آن ها، امکان دارد نتوانید به تمامی آن ها دسترسی داشته باشید. بنابراین سعی کرده ایم با مرور مهمترین اخبار منتشر شده از نمایشگاه کار را برای شما آسان کنیم. اگر دوست دارید بدانید در سومین روز E3 چه گذشت، با ما همراه باشید.
وب سایت IGN جایزه بهترین نمایش E3 را به The Legend of Zelda: Breath of the Wild اهدا کرد
اگر از چگونگی بازی کردن دمو و طولانی بودنش فاکتور بگیریم، نمایش گیم پلی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در رویداد نینتندو، نه تنها یک تنه توانست این شرکت را از فشاری که پیرامون حضور کمرنگ او در E3 بوده به بیرون بیاورد، بلکه موفق شد تا لقب یکی از بهترین نمایش های نمایشگاه امسال را هم به نام خود بزند. امروز IGN با اعلام نامزد بهترین نمایش های امسال E3، عنوان نمود که انتخاب آن ها The Legend of Zelda: Breath of the Wild هست. ارزش این مقام را زمانی می توانید بهتر درک می کنید که متوجه می شوید غول هایی مانند بتلفیلد 1، هورایزن زیرو داون، گاد آو وار، گیرز آو وار و بازی های دیگر در نمایشگاه امسال حضور داشتند. بد نیست بدانید یوشیدا، مدیر استودیوهای سونی، گفته که از تجربه Breath of the Wild بسیار راضی بوده و نمی تواند تا برای انجام دوباره آن صبر کند. غیر از این هم زلدا انتظار نمی رفت.
ریمستر عنوان به یادماندنی Fahrenheit Indigo Prophecy به زودی برای پلی استیشن 4 انتشار می یابد
شاید خیلی ها دیوید کیج را با Heavy Rain و Beyond Two Souls بشناسند؛ کارگردانی که هم اکنون با نمایش Detroit: Become Human توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. اما او قبل از این عناوین، بازی دیگری با نام Fahrenheit Indigo Prophecy را ساخته بود که توانست به واسطه گرافیک جذاب در زمان انتشار، روایت جالب داستان و آزادی عمل بالا در انتخاب ها، بازیکن های زیادی را جذب کند. اکنون بر اساس گفته اکانت توییتر رسمی کوانتیک دریم، استودیو سازنده تمامی بازی های بالا، نسخه بازسازی شده فارنهایت هفدهم جولای [بیست و هفتم تیر] با قیمت 15 دلار و رزولوشن 1080P در پلی استیشن استور انتشار می یابد. بازی دارای تروفی هم خواهد بود. اگر هنوز موفق به تجربه این عنوان نشده اید، فرصت بسیار مناسبی را به دست آورده اید تا یکی از متفاوت ترین بازی های پلی استیشن 2 را انجام دهید.
تاریخ انتشار F1 2016 مشخص شد
استودیو کدمسترز را می توان از سلاطین بی چون و چرای سبک ریسینگ قلمداد کرد. آن ها که با فرنچایزهای Grid و Dirt توانسته اند بازیکن های زیادی را جذب خود کنند، امسال هم به رسم همیشه عنوان دیگری از سری F1 یا فرمول 1 را به انتشار خواهند رساند. ساعاتی پیش تریلری از گیم پلی بازی به دست رسید که نشان می داد این عنوان نوزدهم آگوست امسال [بیست و نهم مرداد] برای پلتفرم های اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی انتشار می یابد.
عناوین Portal 2 و Left 4 Dead هم به جمع بازی های اکس باکس وان از طریق Backward Compatibility پیوستند
بمب خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 پارسال بدون ذره ای تردید به Backward Compatibility اختصاص داشت؛ سرویسی که قابلیت انجام بازی های اکس باکس 360 را روی اکس باکس وان فراهم می کند. پس از رونمایی، مایکروسافت نظر سنجی ترتیب داد تا ببیند بازیکن ها بیشتر خواهان حضور چه بازی هایی در این سرویس هستند. اکنون به نظر می رسد دو عنوان دیگر از بازی های مورد انتظار کنسول های نسل هفتم راه خود را به اکس باکس وان پیدا کرده اند. بر اساس گفته مایکروسافت عناوین Babel Rising ،Brain Challenge ،Flashback ،Left 4 Dead و Portal 2 به جمع بازی های Backward Compatibility پیوستند.
ریبوت Prey هیچ ارتباطی با Prey 2 ندارد
همان طور که پیش بینی می شد، کمپانی بتسدا امسال در کنفرانس خود از ریبوت Prey پرده برداشت؛ عنوانی که هیچ شباهتی به Prey 2 نداشت. اکنون Pete Hines، معاونت بخش روابط عمومی این کمپانی، در مصاحبه ای با گیم اسپات اذعان داشت که حتی یک المان از پری 2 را هم در ریبوت بازی نخواهیم دید. راستش را بخواهید کمی از شنیدن خبر ناراحت شدیم، چون همچنان طعم دلنشین تریلر گیم پلی قسمت دوم این فرنچایز در E3 2011 زیر زبان خیلی هاست. با این وجود حضور استودیو Arkane، سازنده دیس آنرد، در راس ساخت بازی و داستان روانشناسانه موجود در این عنوان می تواند خیلی ها را پیرامون کیفیت نهایی بازی مطمئن کند. برای اطلاعات بیشتر، داستان ریبوت پری پیرامون شخصیتی با نام Morgan Yu می چرخد؛ فردی که برای بهبود نژاد بشر زیر آزمایش هایی غیر انسانی رفته است. او اکنون که سال 2032 هست، در یک ایستگاه فضایی بیدار شده و باید از راز پشت پرده این ایستگاه که تحت سلطه بیگانگان قرار دارد، سر در بیاورد.
مراجعه کنندگان امسال E3 نسبت به پارسال کاهش یافتند؛ تاریخ برگزاری E3 2017 مشخص شد
نمایشگاه E3 امسال هم بالاخره به پایان رسید و به رسم همیشه شاهد آمار و ارقام رسمی از سوی برگزارکنندگان هستیم. براساس گزارشات منتشر شده، امسال در حالی 50.300 به نمایشگاه سر زدند که این رقم سال گذشته 52.000 بود. شاید دلیل اصلی این اتفاق را بتوان حضور کمرنگ تر الکترونیک آرتز و اکتیویژن دانست. E3 سال بعد از سیزدهم تا پانزدهم ژوئن [بیست و سوم و بیست و پنجم خرداد] در لس آنجلس برگزار می شود. به نظر می رسد وقت آن رسیده تا خود را برای گیمزکام آماده کنیم.
برای اولین بار، داستان رزیدنت ایول 7 توسط یک غربی نوشته می شود؛ بازی تمرکز زیادی روی گان پلی ندارد
هر روز اخبار عجیب تری از رزیدنت ایول 7 می شنویم. دیگر مطمئن شده ایم استودیو سازنده ساختمان فرنچایز را کوبیده و از پایه ساخته است. بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده، داستان هفتمین قسمت این عنوان توسط Richard Pearsey، نویسنده عناوین F.E.A.R و Spec-Ops: The Line، نوشته می شود. شاید جالب باشد بدانید که این برای نخستین بار است یک غربی وظیفه نوشتن داستان عنوانی اصلی از سری رزیدنت ایول را دارد. همچنین Masachika Kawata، تهیه کننده بازی، در مصاحبه ای با گیم اسپات اذعان داشت که عنوان نهایی تمرکز زیادی روی گان پلی یا استفاده از اسلحه نداشته و بیشتر سعی می کند تا بازیکن را ترغیب به فرار در صحنه های خاص یا باز گذاشتن دستش در پیشروی از یک منطقه نماید. به بیان واضح تر، اصلی ترین المان رزیدنت ایول 7 پایبند بودن به عناصر کلیدی سبک وحشت است.
کامیا به ساخت بایونتا 3 و اوکامی 2 اشاره کرد
یکی از غم انگیزترین اتفاقات نسل هفتم انحصاری شدن بایونتا 2 برای Wii U بود. با وجود این که خیلی ها انتظار داشتند تا بازی برای پلتفرم های دیگر پورت شود اما هیچ گاه این اتفاق نیافتاد و چشم ها به استودیو سازنده و معرفی قسمت سوم بازی معطوف شد. اکنون کامیا، کارگردان این عنوان، در گفت و گویی با GameCentral از ساخت بایونتا 3 پرده برداشت. نکته جالب اینجاست او در ادامه گفت ایده هایی برای ساخت اوکامی 2 هم دارد؛ فرنچایزی محبوب با طراحی هنری استثنایی که آخرین نسخه آن سال 2011 انتشار یافت. البته حقوق ساخت این سری هم اکنون در دست شرکت کپکام است و باید ببینیم آیا کامیا برای ساخت اوکامی 2 می تواند با آن ها به توافق برسد، یا خیر. شاید هم تاکنون رسیده! چه کسی می داند؟ بد نیست بدانید کامیا فعلا مشغول ساخت عنوان اسکیل باند برای اکس باکس وان و ویندوز 10 هست.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ممنون از زحماتی که میکشید مطالبتون بسیار عالی هستش اگه تو اپتون لینک ویدو هم بذارید خیلی بهتر میشه