ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

خرید کمپانی سازنده Clash of Clans توسط چینی ها نهایی شد

شرکت بزرگ چینی Tencent که مالک محصولاتی چون اپلیکیشن WeChat و بازی League of Legends است ضمن توافقی با SoftBank، مالک استودیو Supercell، به زودی بخش اعظمی از سهام شرکت مورد بحث را خریداری خواهد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

شرکت بزرگ چینی Tencent که مالک محصولاتی چون اپلیکیشن WeChat و بازی League of Legends است ضمن توافقی با SoftBank، مالک استودیو Supercell، به زودی بخش اعظمی از سهام شرکت مورد بحث را خریداری خواهد کرد.

به گزارش وال استریت ژورنال، Supercell ارزشی معادل 9 میلیارد دلار دارد و کمپانی ژاپنی SoftBank مالک 73 درصد از آن است. ژاپنی ها در سال 2013، با پرداخت 1.5 میلیارد دلار، میزان سهم خود را از 51 به 73 درصد رساندند.

SoftBank به جهت پرداخت بدهی های خود قصد دارد تا مقداری از سهام اش در شرکت بازی سازی Supercell را به فروش برساند. این کمپانی در سال 2013 با خرید Sprint، چهارمین شرکت مخابراتی بزرگ ایالات متحده آمریکا، قصد ورود به غرب را داشت و حالا با فروش این سهام قصد پرداخت بدهی هایش را دارد. گفته شده که ژاپنی ها 7.9 میلیارد دلار از سهام خود در علی بابا را هم خواهند فروخت.

با این حرکت، Tencent نیز قادر خواهد بود تا تجارت بازی های ویدیویی خود را گسترش بخشد. آن ها همین حالا مالک Riot Games، استودیو سازنده League of Legends هستند و سوپرسل فنلاندی می تواند چندین بازی پردرآمد دیگر به مجموعه بازی های این شرکت بیافزاید.

جزئیات بیشتر از قرارداد میان این دو کمپانی به زودی منتشر خواهد شد و در حال حاضر صرفا باید به همین اطلاعات بسنده کرد. هنوز مشخص نیست که Tencent به چه میزان از 73 درصد سهام SoftBank را مالک خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • alizare2221
    alizare2221 | ۱ تیر ۱۳۹۵

    هیچی کلش هم چینی شد رفت. کلا چین همه جا هست حتی تو قسمت تحتانیمون

  • mahyar
    mahyar | ۱ تیر ۱۳۹۵

    bayad montazere jet lii va jaki chan bashim

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی