ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جمع آوری موبایل های قاچاق از پاساژ علاءالدین تهران

از صبح امروز سه شنبه ۵ مرداد خبر های ضد و نقیضی از پاساژ علاءالدین تهران شنیده می شود. پاساژ علاءالدین مجتمعی تجاری در تهران است که از جمله مراکز بزرگ خرید و فروش موبایل، لوازم جانبی ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

از صبح امروز سه شنبه ۵ مرداد خبر های ضد و نقیضی از پاساژ علاءالدین تهران شنیده می شود. پاساژ علاءالدین مجتمعی تجاری در تهران است که از جمله مراکز بزرگ خرید و فروش موبایل، لوازم جانبی و کالاهای دیجیتال پایتخت به حساب می آید.

به نقل از برخی رسانه ها، ظاهراً مأموران پلیس در ادامه ی سیاست مبارزه با قاچاق کالا، به سراغ فروشندگان پاساژ مذکور رفته اند و ضمن ضبط محموله ی قاچاق موبایل، به شناسایی و دستگیری چند تن از قاچاقچیان موبایل اقدام کرده اند.

خبرگزاری مذکور در تشریح ماجرا از قول مرکز اطلاع‌ رسانی پلیس تهران بزرگ نقل کرده است: «در ادامه ی طرح‌ های مبارزه با قاچاق کالا، صبح امروز مأموران پلیس پایتخت ضمن هماهنگی با مراجع قضایی به ۳ باب مغازه در پاساژ علاءالدین مراجعه کردند که در جریان آن، تعدادی موبایل قاچاق کشف و ضبط شد. همچنین مأموران پلیس ۴ نفر از افرادی که در زمینه ی قاچاق تلفن همراه فعالیت داشتند را نیز شناسایی و دستگیر کردند».

گفتنی است تعداد دستگیر شدگان در برخی منابع خبری دیگر ۲ نفر گزارش شده است. در مورد ارزش ریالی اجناس ضبط شده نیز آمار و ارقام متفاوتی تا کنون ارائه شده اند که هیچ یک قابل تأیید نیست.

خبر های فوق در حالی مطرح شده اند که برخی دیگر از رسانه ها، از حضور نداشتن مأموران انتظامی در این پاساژ خبر می دهند و تشنج صبح امروز را در ادامه ی ضبط محموله ی قاچاق شب گذشته در این پاساژ می دانند.

بر اساس این اخبار گفته می شود شب گذشته مأموران پلیس آگاهی تهران، از ورود محموله ی موبایل‌ های قاچاق به این مجتمع تجاری اطلاع حاصل کرده و اقدام به ضبط آن کرده اند. برخی از کسبه ی پاساژ حتی مدعی شده اند در جریان ضبط محموله ی قاچاق شب گذشته، قفل تعدادی از مغازه‌ ها شکسته و برخی از آنها نیز پلمپ شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • محمرضا طهرانی
    محمرضا طهرانی | ۶ مرداد ۱۳۹۵

    تو این یه مورد کارشون خوب بود اما به ریشه مساله رسیدگی کنن بهتر جواب میگیرن

  • mrzali
    mrzali | ۶ مرداد ۱۳۹۵

    دزدان علالدینی که از گوشی قاچاق و دست دوم و دزدی گرفته تا پول بزور گرفتن برای اپ و رجیستر و ... که از مشتریان به زور می گرفتن . حالا زمان پاسخ دهی رسیده که دزدی از مردم عاقبت دارد. خداوند جلوی گلوی حروم خورای علالدین رو میگیره

  • mrzali
    mrzali | ۶ مرداد ۱۳۹۵

    کاسبان و دزدان بزرگ علالدین یک عمر مردم رو به سلابه کشیدن و به اسامی مختلف از مردم به زور پول گرفتن. از پولهای 200 هزارتومنی برای اپ های کپی گرفته تا پول زور برای رجیستر. خوشحال هستم که حروم خورهای علاالدین جمع آوری می شوند

  • Benutzer
    Benutzer | ۶ مرداد ۱۳۹۵

    دیجیاتو بهتره در انتشار نظرات، نظارت بیشتری به خرج بدی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی