ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید 7.0 احتمالا ماه آینده منتشر می شود [شایعه]

براساس اعلام ایوان بلس، فاش کننده مشهور اخبار حوزه تکنولوژی، گوگل پروسه انتشار اندروید نوقا و آپدیت های امنیتی برای آن را از ماه آینده آغاز می کند. البته انتشار این خبر از سوی بلس ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

براساس اعلام ایوان بلس، فاش کننده مشهور اخبار حوزه تکنولوژی، گوگل پروسه انتشار اندروید نوقا و آپدیت های امنیتی برای آن را از ماه آینده آغاز می کند.

البته انتشار این خبر از سوی بلس قطعا خوشایند دارندگان نکسوس 5 نخواهد بود چراکه طبق اطلاعات به دست آمده از سوی این فرد که زمانی با نام کاربری evleaks@ شناخته می شد، نکسوس 5 تولیدی ال جی، اندروید 7.0 را دریافت نخواهد کرد و در عوض آپدیت های امنیتی برایش ارائه می شوند.

اما همانطور که احتمالا در جریان هستید، وقتی بیلد جدیدی برای اندروید ارائه می شود بدان معناست که خانواده نکسوس زودتر از دیگران آن را دریافت می کنند و به بیان دیگر، نام نسخه های جدید سیستم عامل موبایلی گوگل با محصولات این خانواده عجین شده است.

از سوی دیگر، اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما می دانید که اچ تی سی مشغول ساخت دو نکسوس جدید است؛ یکی با نمایشگر 5.2 اینچی و اسم رمز Sailfish و دیگری موبایلی با بدنه فلزی و نمایشگر 5.5 اینچی با اسم رمز مارلین. طبق پیش بینی ها هم این دو موبایل قرار است که در سه ماهه سوم یا اوایل سه ماهه آخر امسال وارد بازار شوند و در نتیجه اگر قرار باشد اندروید 7.0 ماه آینده منتشر شود، برخلاف سنوات گذشته، این اتفاق با ارائه یک نکسوس جدید همراه نخواهد بود.

در مورد علت اعلام ماه آینده برای این اتفاق هم باید بگوییم که چندی پیش شخصی به نام Brian Moyano خبر جالبی را در سایت ردیت منتشر کرد. ظاهرا نکسوس 6 پی این آقا به صورت تصادفی یک آپدیت OTA را دریافت کرده که حاوی بیلدی از اندروید 7.0 بوده و در اصل برای تست به صورت داخلی در گوگل استفاده می شده.

نام این بیلد هم حاوی حرف R به جای P بوده که یعنی آپدیت دریافت شده همان نسخه «قابل انتشار» بوده و نه یک فایل «پیش نمایش». این یعنی تا زمان ارائه اندروید نوقا زمان زیادی باقی نماینده. خوشبختانه حواس Moyano خیلی جمع بوده و به موقع دست به کار شده و چند عدد اسکرین شات از این آپدیت دریافت کرده. او می گوید همزمان که تلاش می کرده از نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 7.0 به مارشملو برگردد، فایل 49 مگابایتی یاد شده را دریافت نموده.

Nexus-6P-user-accidentally-receives-an-internal-test-version-of-Android-7.0 Tweet-from-Evan-Blass-says-to-expect-Android-7.0-to-be-unveiled-next-month

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    ای کاش واسه نوت 4 هم بیاد :(

  • hashemir
    hashemir | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

    من که بیش از یک هفته هست اندروید هفت رو روی نکسوس ۶پی خودم دارم

  • Siamak
    Siamak | ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

    اندروید جدید میاد ولی هیچ دیوایس نکسوسی باهاش نیست؟! مگه میشه، معرفی هر نسخه جدید اندروید همراه با یه دیوایس جدید نکسوسی بوده همیشه.

مطالب پیشنهادی