ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سقوط THQ؛ چطور یکی از بزرگترین ناشران بازی های ویدیویی ورشکست شد [قسمت دوم- آخر]

طی سال 2008، کارکنان تیم بازی های کودکان و خانوادگی هم ناامید شده بودند. در حالی که این تیم بازی های بیشتری تولید می کرد، سرمایه قابل توجه تری به واحد عناوین کلان بودجه تزریق ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۳:۳۰

طی سال 2008، کارکنان تیم بازی های کودکان و خانوادگی هم ناامید شده بودند. در حالی که این تیم بازی های بیشتری تولید می کرد، سرمایه قابل توجه تری به واحد عناوین کلان بودجه تزریق می شد. مدیریت تیم بازی های خانوادگی بر عهده «مارتین گود» (Martin Good) بود. وی کار خود در THQ را در واحد بازاریابی استرالیا شروع کرد و بعداً مسئولیت واحد بازی های کودکان، خانوادگی و کژوال به وی واگذار شد. اعضای سابق تیم می گویند که گود مدیری عادل بود که سختگیری نمی کرد اما در عین حال هیچ استراتژی خاصی نداشت.

در آن زمان فرل طی مصاحبه با رسانه های مختلف می گفت که آینده THQ به بازی های کلان بودجه وابسته است؛ در همین حال، مدیران کمپانی دائماً به بازی های لایسنس شده کودکان چراغ سبز نشان می دادند. برخی از کارکنان واحد کودکان و خانواده از رفتارهای فرل گیج شده بودند و آنها را توهین آمیز تلقی می کردند. دیگران هم که بیش از 10 سال در THQ کار کرده بودند می گفتند این رفتار وی ناراحت کننده بود.

ادامه این مطلب را در ویجیاتو بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سامان
    سامان | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    مرسی برای مقاله ، THQ از بازی Home Front یادمه .

مطالب پیشنهادی