ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی زمان عرضه اکسپریا XZ و X Compact را اعلام کرد

همانگونه که دقایقی پیش برایتان نوشتیم، سونی امروز در کنفرانس خبری خود در آلمان، از دو تلفن هوشمند پرده برداشت که نقطه تمرکز آنها، دوربین است. سونی می گوید که موبایل های جدید، بهترین های ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۲

همانگونه که دقایقی پیش برایتان نوشتیم، سونی امروز در کنفرانس خبری خود در آلمان، از دو تلفن هوشمند پرده برداشت که نقطه تمرکز آنها، دوربین است.

سونی می گوید که موبایل های جدید، بهترین های خانواده «اکس» هستند و فوکوس لیزری و هیبریدی در دوربین آنها، موجب می شود تا تصاویر را به سرعت شکار کنند.

سونی هر دو موبایل XZ و X کامپکت را برای اولین بار به درگاه USB-C مجهز کرده است. در حالی که باز هم می توان ویژگی ضدآب را در پرچمدار تازه دید اما این بار نسخه کامپکت به آخرین نسل از چیپست های کوالکام مجهز نشده است و بیشتر حس محصولی میان رده را منتقل می کند. این در حالیست که در سال های گذشته، همه موبایل های سری کامپکت سونی به آخرین نسل چیپست های اسنپدراگون مجهز می شدند.

بر همین اساس، سونی اکس کامپکت در نسخه های مختلف قیمتی بین ۴۵۰ الی ۵۵۰ دلار خواهد داشت در حالی که اکسپریا XZ برچسب پرچمدار را به همراه دارد و قیمت آن بالاتر از ۶۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

از سوی دیگر سونی اعلام نمود اکسپریا اکس کامپکت در ماه جاری میلادی به بازارهای جهانی راه خواهد یافت در حالی که اکسپریا XZ اندکی کمتر از دو ماه دیگر و در ۲۳ اکتبر راهی بازارهای جهانی می شود. باید دید در زمان عرضه، بازخورد کاربران نسبت به موبایل های تازه سونی چیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    حیف که مدل کامپکت یه کمبودهایی داره. مثلا پردازندش برخلاف مدل های کامپکت قبلی پرچمدار نیست. تقریبا میانرده رو به بالاس. رم دستگاه هم که الان دیگه چهار گیگ رایج شده اما این سه گیگه

  • محمد ح
    محمد ح | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    نمیفروشه..مگه مشتری مغز نداره به جای خیلی از گوشی های پرچمدار و زیبا و با امکانات تاپ بازار اینو بخره

    در واقع سونی موبایل یه لگد محکم به بساط خودش زد و رفت.....همین

    • salari
      salari | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

      امکانات تاپ برای من دوربین طراحی باتری صفحه نمایشه
      صفحه نمایشش شاید باید رزولوشن بالاتری داشت اما مطمعنام از لحاظ کیفیت رنگ و... کم نمیاره دوربینم ک حرفی نداره بزنه اصلا دوربینش مثل گلکسی یانگه حححح
      طراحی سلیقه آیه باتریش هم من راضی ام
      باز هم کل این متن نظر شخصیه منه

    • yaser ansari
      yaser ansari | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

      اون مشتری که تو باشی معلومه مغز نداره لیاقتت همون نارنجک جیبیه

مطالب پیشنهادی