ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با FastFoto FF-540 آشنا شوید؛ اسکنری با قابلیت اسکن 1000 تصویر در کمتر از سی دقیقه

با وجود اینکه اکثر مردم در سال های اخیر به عکس برداری دیجیتالی روی آورده اند، اما احتمالاً شما هم شخص خاصی را می شناسید که جعبه ای از عکس های قدیمی را در اختیار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

با وجود اینکه اکثر مردم در سال های اخیر به عکس برداری دیجیتالی روی آورده اند، اما احتمالاً شما هم شخص خاصی را می شناسید که جعبه ای از عکس های قدیمی را در اختیار دارد. این عکس ها امروزه با کاهش یافتن محبوبیت پرینترها و اسکنرها شاید دیگر کاربردی به نظر نرسند اما کمپانی Epson برنامه دارد این رویه را تغییر داده و از دستگاه FastFoto FF-640 رونمایی کرده که می توانید گنجینه های خاطرات قدیمی شما را در عرضه یک ثانیه اسکن و دسته بندی کند.

برخلاف یکی از آن پرینترهای همه کاره، FF-640 قادر به انجام تمام کارهای کاربر نیست و صرفاً به اسکن تصاویر می پردازند. در درون این اسکنر، می توان 30 تصویر به طور همزمان قرار داد و البته امکان اسکن بخش پشتی تصاویر هم وجود دارد تا به دست نوشته های پشت تصاویر دسترسی داشته باشید. FF-640 می تواند به خوبی ابعاد مختلف تصاویر را تشخیص داده و حتی نحوه قرارگیری آنها را تغییر می دهد تا هیچ تصویری با زاویه اشتباه اسکن نشود.

ff-640-image-3-1-w600

خوشبختانه FF-640 فقط برای کاربران خانگی ساخته نشده و ادارات هم می توانند در کارهای خود از آن بهره گیرند. نرم افزاری که به همراه اسکنر عرضه می شود، امکان نام گذاری خودکار تصاویر و دسته بندی آنها را فراهم می آورد و می توان به متادیتایی جستجوپذیر دسترسی یافت که تاریخ اصلی ثبت تصاویر را هم در خود جای داده است.

یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار FF-640 آن است که به جای فرستادن تصاویر برای نرم افزاری مختص ویرایش تصویر مانند فتوشاپ، می تواند کارهای ساده ای مانند جذف قرمزی چشم و بهینه سازی نور را به انجام رساند. بعد از ویرایش تصاویر هم می توان به راحتی آن ها را در دراپ باکس، گوگل درایو، فیسبوک یا اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

ff-640-image-2-1-w600

در نهایت باید افزود که FastFoto FF-640 با قیمت 650 دلار عرضه می شود که نسبت به کارایی اش، اندکی زیادی است اما سرعت عمل دستگاه و امکان اسکن 1000 تصویر در کمتر از سی دقیقه مطمئناً توجه بسیاری از مشتریان را جلب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    کارائی این اسکنرها برای اسکن اسناد نامه ها و استفاده در اتوماسیون اداری است. برای همین سرعت بالایی داره و پشت و رو اسکن میکنه.

مطالب پیشنهادی