ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

گوگل در مراسم معرفی پیکسل، بارها اپل و آیفون هایش را دست انداخت

گوگل می گوید که پیکسل ها، اولین موبایل هایی هستند که به شکل تمام و کمال زیر نظر خودش توسعه پیدا کرده اند و این حقیقت که موفق شده سخت افزار و نرم افزار را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گوگل می گوید که پیکسل ها، اولین موبایل هایی هستند که به شکل تمام و کمال زیر نظر خودش توسعه پیدا کرده اند و این حقیقت که موفق شده سخت افزار و نرم افزار را با هم توسعه دهد، باعث گشته تا پیکسل به موبایلی پیشتاز بدل گردد.

«Rick Osterloh»، مدیر عامل سابق موتورولا که حالا ریاست بخش سخت افزاری گوگل را بر عهده دارد، در زمان معرفی موبایل های تازه، چند باری آیفون را مخاطب سخنان خود قرار داد. وی در یک جا عنوان کرد که «پیکسل برآمدگی ناخوشایند دوربین ندارد». پیش از آن نیز به هوش مصنوعی و قابلیت های مرتبط به واقعیت مجازی اشاره کرده بود.

از سال ۲۰۱۴ و زمان معرفی آیفون ۶، اپل به شدت با انتقادات در خصوص برآمدگی دوربین آیفون رو به رو بوده است.

گوگل در ادامه مراسم خود، حافظه داخلی اندک آیفون را به تمسخر گرفت. یکی از مهندسین گوگل بر روی صحنه گفت:‌ «به عنوان یک هدیه برای کاربران پیکسل، شما می توانید تا همیشه و بدون محدودیت، تصاویر و ویدیوهای خود را با کیفیت اصلی در فضای ابری گوگل فوتوز ذخیره کنید و با پاپ آپ های آزار دهنده ای که بعضی اوقات مشاهده می شوند خداحافظی کنید.»

screen shot 2016-10-04 at 12.37.23 pm-w700

در این لحظه، تصویر پیام کمبود حافظه آیفون روی صحنه نمایش، نمایان شد.

screen shot 2016-10-04 at 12.39.17 pm-w700

در نهایت هم گوگل، فقدان درگاه هدفون در آیفون ۷ را به سخره گرفت و وجود آن در پیکسل ها را یک ویژگی برشمرد.

البته باید اشاره کرد که صحبت های امشب گوگل شباهت زیادی به گفته های قبلی اپل داشت؛ از «هماهنگی نرم افزاری و سخت افزاری» گرفته تا عبارت مشهوری که استیو جابز عادت به ذکرش داشت: «It Just Works - به راحتی کار می کند».

از مدتی قبل گفته شده بود که موبایل های ساخته شده توسط گوگل، قرار است رقیب مستقیمی برای آیفون های اپل باشند. این موضوع شاید در ابتدا خنده آور به نظر می رسید ولی امشب گوگل تا حدی نشان داد که موبایل هایش دست کم روی کاغذ چیزی از آیفون کم ندارند و حالا یکی از بهترین انتخاب ها برای کاربران اکوسیستم اندروید هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • iliyatiger
    iliyatiger | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

    بابا یکی بیاد خدایی اینا رو جمع کنه.موتورلا زد فورس رو عشقست.طرحی ک داره واقعا دیوانه کنندست کافیه فقط سخت افزاری بیشتر کار بشه رو ماژولاراش همین

  • moradian
    moradian | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

    لطفا اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی بزارین

  • moradian
    moradian | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

    لطفا اطلاعات کامل تری در مورد این گوشی بزارین .

  • Benutzer
    Benutzer | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

    در جواب افراد جاهلی که فکر میکنند چون تو این مراسم گوگل گوشیشو با آیفون مقایسه کرده پس آیفون و اپل مرجع هستند.
    رجوع کنید به کنفرانس های اپل. مثلا کنفرانسی که اولین بار آیفوت معرفی شد، استیو جابز آیفون رو با گوشی های نوکیا و بلک بری و موتورولا مقایسه کرد و اونارو کوبید و آیفون رو برتر دونست.
    یا سالی که اولین بار مک بوک ایر رونمایی شد، استیو جابز محصول جدیدش رو در برابر لپ تاپ سونی قرار داد و با اون مقایسه اش کرد و فلان و بهمان.
    خواستم بگم این مقایسه ها و کوبیدن ها تو این کنفرانس های دیگه یه چیز عادی شده که همه شرکت ها رجزخونی میخونند. خلاصه با این افکار جهان سومی جاهلانه تون بیشتر از این توهم برندارید که دارم بهتون میخندم.

    • Meysam-Tn2
      Meysam-Tn2 | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

      افرین

    • jamalifar
      jamalifar | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

      اونا مال گذشته بود....
      الان همه چیز فرق کرده داداش

    • کامران جعفری
      کامران جعفری | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

      اینی که شما میگی درسته چون اپل اون موقع ها به اندازه نوکیا و سونی قدی نبوده و اون کارو میکرده
      الان اپل بهترین و بزرگترینه و شده یه مرجع واسه مقایسه
      در ضمن از ادبیاتت معلومه بچه کجاها هستی و چقدر بارته

      • Benutzer
        Benutzer | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

        تو بجای اینکه ندیده و نشناخته با چهار خط منو مورد قضاوت قرار بدی و تفکر کثیف نژادپرستیت رو با جمله "معلومه بچه کجا هستی" به رخ همه بکشی، سعی کن با تایید حرف من یک کار مفید تو زندگیت انجام داده باشی.

  • devil-tears
    devil-tears | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

    سه صفحه اول ديجياتو رو ك بخونين حتما توي هر متنش يه (گوگل)ميبينيد
    جالبه...

  • محمد
    محمد | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

    بازم بی منبع و بازم سوختگی مستکین و تراوشات ذهنیش از گوشی که حتی از ۶اس خود اپل هم سرتر نیست

    • mohammad reza heydariazar
      mohammad reza heydariazar | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

      بشین بینیم بابا احمق بی تربیت

    • Parsi boy
      Parsi boy | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

      بعد از یکسال لاگ این کردم که فقط بهت بگم حرف مفت نزن !!!

      • azizii
        azizii | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

        خخخ مرسی، منم همینطور ولی زحمتش گردن شما افتاد

      • محمد
        محمد | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

        منم خواستم بهدتو بگم حرف چرت نزن . مستکین معلوم نیست مغزش به کجا وصله . بعد از نهار به جای اینکه بگیره بخوابه میشینه مینویسه متنش میشه همین دیگه

  • Parsa MSH
    Parsa MSH | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

    برام فرق نداره که چقد دیس لایک کنین ولی اگه دقت کنیین طراحی کلی گوشی شبیه آیفون ۷ هستش

    • سیدمحمد غزنوی
      سیدمحمد غزنوی | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

      آره از نظر سادگی و نقاط قوت تقلید کرده. تقلید مثبت چیز خوبیه همونطور که اپلم از بقیه میکنه و مثلا قلم میزنه... و چون قلم چیز خوبیه تقلیدش باعث اضافه شدن یه ویژگی مثبت میشه.

    • HESAM
      HESAM | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

      خدایا ما رو از دست این جور ادما نجات بده اصلا قیافشون یکیه تو نخر

    • Meysam-Tn2
      Meysam-Tn2 | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

      خودتم میدونی?

    • ehsan_s
      ehsan_s | ۱۴ مهر ۱۳۹۵

      من معمولا نظر نمیدم اما مجبورم کردی.اگه نمیدونی پس بدون طرح گوشی از اولین سری ساخت گوشیهای htc برداشته شده و بعدها اپل هم ازش کپی کرد.برو یه نگاه به htc wildfire بنداز

  • سیدمحمد غزنوی
    سیدمحمد غزنوی | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

    ظاهرش که خیلی زیباست. همراه با سادگی شیکه. همه چیزشم در حد خیلی خوب تا عالی قرار داره

    • behnam
      behnam | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

      در حد نو:-)

  • zarei
    zarei | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

    گوشی خوبیه ولی از نمای جلو تو ذوق میزنه بالا و پایینش

  • کامران جعفری
    کامران جعفری | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

    نمیدونم گوگل فوق العاده ضعیف شده یا اپل فوق العاده قوی و بزرگ شده که همه چیز رو با اپل مقایسه میکنن و برای اینکه خبرهای بیشتری از این شرکتا بیاد باید درباره اپل حرف بزنن.این کار گوگل حرف کریس رو نالدو رو برام تداعی کرد که وقتی ژاوی در موردش انتقاد بدی کرد رونالدو گفت همه میدونن اگه کسی میخواد بیاد به صفحه اول روز نامه ها باید درباره من صحبت کنه تا دیده بشه
    حکایت گوگله?

    • ramin nik
      ramin nik | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

      داداش برو اپلتو بگیر تمسخر اپل کاره گوگله از همون اول معلومه اوپن سورس یا همون.متن باز تو دنیا اوله چون کاربرو آزاد میذاره هر چی میخواد انجام بده سقوط اپل شروع شد

      • کامران جعفری
        کامران جعفری | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

        متن باز تو دنیا اوله اما فقط از نظر ویروس و تروجان
        تو خود استور رسمی گوگل پره از فایل های مخرب
        منم میتونم یکی بسازم و تمام فایل های کاربر رو بتونم بخونم و دسترسی بهشون داشته باشم
        اپل یعنی امنیت
        یعنی به سادگی پیچیده ترین کار ها رو انجام بدی
        ?

        • molavy
          molavy | ۱۳ مهر ۱۳۹۵

          وای از جهل
          میدونی بیس آی او اس چیه
          میدونی زبان توسعه اکوسیستم اپل چیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی