ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه گذاری 20 میلیون یورویی MTN در اسنپ؛ شهرهای بیشتری تحت پوشش خدمات قرار می گیرند

اگر با اپلیکیشن اسنپ کار کرده باشید حتما تایید می کنید که از نظر قیمت ارائه سرویس به مسافران و همچنین سرعت خدمت دهی کمتر رقیبی برای آن پیدا می شود و به واسطه همین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مهر ۱۳۹۵ | ۰۹:۴۵

اگر با اپلیکیشن اسنپ کار کرده باشید حتما تایید می کنید که از نظر قیمت ارائه سرویس به مسافران و همچنین سرعت خدمت دهی کمتر رقیبی برای آن پیدا می شود و به واسطه همین خصوصیات روز به روز بر دایره کاربرانش اضافه می گردد. حالا خبر رسیده که این شرکت سرمایه عظیمی را از MTN دریافت نموده تا فعالیت هایش را در سایر شهرهای کشورمان نیز گسترش دهد.

در ادامه این مطلب توجه شما را به بیانیه خبری رسمی منتشر شده در همین رابطه جلب می کنیم.

اسنپ، اولین و بزرگترین شرکت نرم افزاری درخواست خودرو در ایران، سرمایه عظیمی از MTN دریافت کرد.

شرکت MTN هفته گذشته، 20 میلیون یورو به میزان سرمایه‌گذاری خود در شرکت اسنپ و دیگر شرکت‌های زیرمجموعه گروه اینترنتی ایران افزود. به گزارش روابط عمومی اسنپ، این افزایش سرمایه با هدف سرعت بخشیدن به رشد این اپلیکیشن و توسعه خدمات آن در دیگر شهرهای ایران انجام شده است.

از سال 1393 تا امروز اسنپ میانگین رشد ماهانه صد درصدی را تجربه کرده است

اسنپ به عنوان اولین اپلیکیشین درخواست خودرو در ایران، از سال 1393 تاکنون با میانگین رشد ماهیانه 100درصدی توانسته به یکی از بازیگران اصلی تجارت ‌الکترونیک در ایران تبدیل شود. این اپلیکیشن با ده ها هزار کاربر به‌عنوان راننده و صد ها هزار کاربر به‌عنوان مسافر توانسته به یکی از سیستم‌های حمل و نقل هوشمند در شهر تهران تبدیل شود. این اپلیکیشن همچون دیگر اپلیکیشن‌های مشابه مثل Uber در آمریکا و Didi Chuxing در چین توانسته توجه رانندگان و مسافران درون شهری را به خود جلب کند.

اسماعیل جارودی، قائم مقام شرکت MTN در خاورمیانه و شمال آفریقا درباره این سرمایه‌گذاری گفت:« ما از ابتدای راه‌اندازی اسنپ فعالیت آن را به دقت زیر نظر داشتیم و تحت تاثیر موفقیت و قدرت اسنپ برای فراگیر کردن این سیستم در تهران و افزایش تعداد کاربران آن قرار گرفتیم. آنها موفق شده‌اند طی مدت کوتاهی بازار درخواست اینترنتی خودرو در ایران را در اختیار بگیرند و حالا  MTN  به ادامه این مشارکت بسیار امیدوار است. »

شهرام شاهکار، مدیرعامل اسنپ، نیز درباره این افزایش سرمایه توضیح داد:« این سرمایه‌گذاری به ما کمک می‌کند تا بتوانیم خدمات اسنپ را در دیگر شهرهای ایران نیز گسترش دهیم و امکان دسترسی به این خدمت استثنایی را برای همه مردم ایران فراهم کنیم. ما به عنوان اولین و بزرگترین اپلیکیشن درخواست خودرو که در ایران تولید و توسعه یافته، به آنچه همگی تا اینجا به دست آورده ایم افتخار میکنیم و به تحکیم موقعیت خودمان به عنوان پیشتاز بازار، با پشتیبانی قوی از سمت MTN، ادامه خواهیم داد. »

گروه MTN اپراتور پیشرو در بازاری در حال رشد است که مشترکین خود را در 22 کشور در آسیا، آفریقا و خاورمیانه متصل می‌کند. MTN همچنین سهام‌دار عمده در ایرانسل و گروه اینترنتی ایران است. MTN در پهنه فعالیت‌های خود رکورد 232.6 میلیون مشترک مخابراتی را به ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۹ مهر ۱۳۹۵

    اسنپ عالیه ، مسیرهایی بوده که اصلا صرف نداشته برام که با ماشین برم و سریع یه اسنپ گرفتم و با بهترین قیمت به مقصد رسیدم واقعا خدماتشون راضی کنندس خوشحالم که دارن پیشرفت میکنن چون حقشونه.

مطالب پیشنهادی