ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بدرود مک بوک ایر؛ پرو ارزان قیمت معرفی شد

از آخرین باری که اپل مک بوک ایر را آپدیت کرده سال ها می گذرد و در جریان کنفرانس امشب این شرکت علت این تعلل مشخص شد. اپل ظاهرا در نظر دارد تولید این محصول ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ آبان ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۸

از آخرین باری که اپل مک بوک ایر را آپدیت کرده سال ها می گذرد و در جریان کنفرانس امشب این شرکت علت این تعلل مشخص شد. اپل ظاهرا در نظر دارد تولید این محصول را برای همیشه متوقف نماید و آن را با یک مک بوک پرو 13 اینچی ارزان قیمت جایگزین نماید.

ارزان ترین نسخه مک بوک پرو همانطور که در جریان کنفرانس امشب اعلام شد فاقد نوار تاچ مدل های گران تر است. این محصول همچنین از چهار پورت تاندربولت در نظر گرفته شده برای نسخه اعلای پرو بی بهره است و تنها دو عدد آن را با خود به همراه دارد. این یعنی به عنوان اولین وجه تمایز دستگاه دو پورت تاندربولت و یک پورت هدفون دارد. لازم است اضافه نماییم که پروی ارزان قیمت همچنین فاقد درگاه کارت اس دی است و تعداد پورت های آن حتی از مک بوک ایری که قرار است جایگزینش شود هم کمتر است.

مک بوک پرو ارزان قیمت از نسخه یازده اینچی و مدل پایه 13 اینچی ایر گران تر است

پرو جدید همچنین از مک بوک ایر 13 اینچی باریک تر هم است که البته این موضوع به زاویه دید شما نیز بستگی دارد. به طور خلاصه بدنه محصول نسبت به ضخیم ترین بخش ایر باریک ترین شده است اما در قیاس با باریک ترین بخش آن همچنان قطورتر به نظر می رسد.

از نظر وزن هم باید بگوییم که پروی ارزان قیمت اندکی سنگین تر است اما دقیقا همان وزن مک بوک ایر اولیه را دارد که چند سال پیش رونمایی شد.

اگر تا پیش از این تصمیم داشتید که نسخه ایر را خریداری نمایید قطعا این خبر مورد توجه تان قرار خواهد گرفت و لازم است بدانید که ارزان ترین مدل پرو 1500 دلار برایتان آب می خورد که به مراتب از رقم هزار دلاری تعیین شده برای نسخه 11 اینچی ایر بیشتر است. نکته دیگر آنکه این مبلغ حتی از مدل پایه مک بوک ایر 13 اینچی نیز بیشتر است که این مساله روی تصمیم گیری شمار زیادی از کاربران اثر خواهد گذاشت.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • younes nejati
    younes nejati | ۷ آبان ۱۳۹۵

    واس من که گیمینگ روی پی سی برام مهمه از مک خوشم نمیاد و با هم سازگار نیستیم?

مطالب پیشنهادی