ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

الکترونیک آرتز: به این زودی منتظر بتلفیلد جدیدی نباشید

به گفته مدیر امور مالی کمپانی الکترونیک آرتز، بلیک یورگنسن، بتلفیلد جدید سال 2017 عرضه نمی شود و حتی امکان دارد سال 2018 هم شاهد بتلفیلد جدیدی نباشیم. وی در جریان کنفرانس NASDAQ (یکی از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

به گفته مدیر امور مالی کمپانی الکترونیک آرتز، بلیک یورگنسن، بتلفیلد جدید سال 2017 عرضه نمی شود و حتی امکان دارد سال 2018 هم شاهد بتلفیلد جدیدی نباشیم.

وی در جریان کنفرانس NASDAQ (یکی از چندین بازار بورس آمریکا) که در لندن برگزار شد اعلام داشت تمرکز آن ها روی Star Wars Battlefront 2 خواهد بود که نسبت به نسخه اول «بزرگ تر» خواهد بود.

وی در گفتگو با خبرنگار وبسایت دوال شاکرز گفت: «ما برای دو سال آینده بتلفیلد جدیدی را آماده نکرده ایم، سال آینده بتلفرانت جدید، از بازی های سری استار وارز را خواهیم داشت.»

البته، وی منظور خود از دو سال آینده را مشخص نکرد و دقیقا نمی دانیم که این بازه زمانی مربوط به سال مالی شرکت خواهد شد یا سال میلادی که معمولا مردم عادی با آن سر و کار دارند.

star_wars_battlefront_rogue_one_scarif-600x317

یورگنسن سپس گفت که انتقادات طرفداران را با جان و دل شنیده اند و قصد دارند با شماره بعدی، محتوای بیشتری در اختیار کاربران قرار دهند: «ما در حالی که بازی بعدی را می سازیم، این انتقادات را با جان و دل پذیرفته ایم و هر مشکلی که داشت را قصد داریم برطرف کنیم. به نظر می رسد که پایانی برای شگفتی ها در دنیای استار وارز وجود ندارد. طی چند هفته آینده فیلم جدیدی از راه می رسد و مردم برای هیجان بسیاری دارند. بنابراین ما قصد داریم سال آینده بتلفرانت بسیار بزرگتر با محتوای بیشتری را برای مصرف کنندگان عرضه کنیم.»

او یک بار دیگر هم تایید کرد که بازی بعدی شان از قسمت 7 و 8 فیلم های استار وارز محتوایش را تامین خواهد کرد، بنابراین شاهد حضور جدیدترین کاراکترها و مناطق در این عنوان خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • M.T
    M.T | ۱۳ آذر ۱۳۹۵

    ?????وای نننننههههه!!!

  • مهدیار
    مهدیار | ۱۱ آذر ۱۳۹۵

    آفرین، معلومه قرار نیست مثل اکتیویژن گند بزنه به کالاف

مطالب پیشنهادی