ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وال استریت ژورنال: اپل هنوز نتوانسته بر مشکلات ساخت AirPods فائق آید

با اینکه مدت ها از رونمایی ایرپاد (AirPod) در کنار آیفون 7 می گذرد، اما هنوز خبری از این محصول در بازار مصرف عمومی نیست و تنها چیزی که دستگیر کاربران این کمپانی شده، وعده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

با اینکه مدت ها از رونمایی ایرپاد (AirPod) در کنار آیفون 7 می گذرد، اما هنوز خبری از این محصول در بازار مصرف عمومی نیست و تنها چیزی که دستگیر کاربران این کمپانی شده، وعده هایی از نوع «سر خرمن» بوده. حال در گزارش جدیدی از وال استریت ژورنال، برای اولین بار توضیحاتی را در این باره می شنویم.

به گزارش این منبع خبری، مهندسین اپل هنوز نتوانسته اند محصول را برای تولید انبوه آماده سازند و ظاهراً مشکلاتی در همگام سازی (سینک) ایرپاد با آیفون وجود دارد، ضمن اینکه میکروفون آن نیز به خوبی عمل نمی کند. این توضیح از سوی یک منبع آگاه از روند توسعه محصول فوق ارائه شده.

3148833-airpod-w800-h600

گفتنیست ایرپاد، راهکار 160 دلاری اپل برای حذف جک هدفون از آیفون 7 محسوب می گردد و این کمپانی اعلام کرد اواخر ماه اکتبر این محصول را به دست خریداران خواهد رساند، اما به تدریج این تاریخ رنگ باخت و پس از آن دیگر زمان مشخصی از سوی اهالی کوپرتینو اعلام نشد. وال استریت ژورنال می نویسد:

فردی آشنا با روند توسعه ایرپاد می گوید مشکل اینجاست که اپل تلاش دارد هدفون های وایرلس را از نو طراحی کند. در بیشتر این محصولات، تنها یک گوشی به دریافت سیگنال موبایل از طریق ارتباط بلوتوث می پردازد، و سپس آن را به گوشی دیگر انتقال می دهد، اما اپل می خواهد هر دو گوشی به طور مستقل سیگنال ها را از دیوایس جفت شده دریافت دارند.

البته این توضیح چندان قانع کننده به نظر نمی رسد، زیرا محصولات مشابهی همچون Gear IconX سامسونگ مدت ها قبل روانه بازار شده و به خوبی کار می کنند.

gear-iconx-720x405

به هر حال این گزارش را نمی توان تمام داستان توسعه ایرپاد دانست و شاید مشکلات دیگری نیز سر راه آن قرار دارد. به هر حال به خاطر سیاست رازداری بیش از اندازه اپل و عدم ارائه توضیحات قانع کننده، نمی توان به راحتی به کل ماوقع پی برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    IconX محصول فوق العاده ایه ولی هم گرونه هم عمر باتریش افتضاحه. به نظرم از ایرپاد هم بسیار زیبا تره و بر خلاف ایرپال یه زائده ی استوانه ای شکل از کنار گوش نمی زنه بیرون.

    • Mohammad Reza
      Mohammad Reza | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

      *محصول فوق العاده ای میشد اگر گرون نبود و عمرباتریش خوب بود

مطالب پیشنهادی