ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بایدو با همکاری KFC نخستین رستوران هوشمند چین را افتتاح کرد

شرکت «بایدو» اخیراً برخی از پیشرفت های تکنولوژیک خود را در زمینه های عجیب و غریبی مانند همکاری با مجموعه رستوران های زنجیره ای KFC کشور چین پیاده کرده است. این غول جستجوی داخلی که ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

شرکت «بایدو» اخیراً برخی از پیشرفت های تکنولوژیک خود را در زمینه های عجیب و غریبی مانند همکاری با مجموعه رستوران های زنجیره ای KFC کشور چین پیاده کرده است.

این غول جستجوی داخلی که به عنوان گوگلِ چین شناخته می شود، نخستین شعبه رستوران هوشمند KFC را در شهر پکن افتتاح کرده که به دوربین ها و سنسورهای تشخیص چهره و هوش مصنوعی یادگیرنده مجهز است.

به علاوه این رستوران مجموعه ای از بازی های واقعیت افزوده را روی هر میز سفارش ارائه می کند که البته پیش از این نیز در 300 شعبه KFC در سایر نقاط پکن راه اندازی شده بود.

screen-shot-2016-12-23-at-8-51-14-am-w600

سیستم تشخیص چهره این رستوران هوشمند در درجه نخست به جهت تسهیل فرآیند سفارش غذا ایجاد شده؛ در واقع هوش مصنوعی این مکانیزم با شناسایی سن، جنسیت و حالات چهره پیشنهاداتی را در مقابل مشتری قرار می دهد.

به علاوه سیستم شبکه عصبی یادگیرنده به کار رفته به پیش بینی صحیح تر و دقیق تر درخواست های مشتریان کمک می کند؛ هرچند که تمام این فرآیند در مجموع به حدس و گمان سیستم محصور می شود و هیچ ضمانتی مبنی بر دقت آن وجود ندارد.

با این حال یک رستوران هوشمند ایده جالب توجهی است که جذابیت های جدیدی به تجربه روتین و سنتی خرید غذا می افزاید؛ بایدو با همکاری KFC چین قصد دارد بعد از نهایی شدن مراحل آزمایشی شعبه نخست، این سیستم را به سایر شعبه ها و شاید مابقی رستوران های دنیا اضافه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۲۴ مهر ۱۳۹۶

    http://image.baidu.com/

    جالب تر اینه که برادران فیلتر چی ، صفحه جست و جوی تصاویر گوگل کشور دوست و برادر رو فیلتر کردند ... ? ? ?

  • thepjt
    thepjt | ۲۴ مهر ۱۳۹۶

    http://www.baidu.com/

    قیافه صفحه اول و صفحه نتایج جست و جو اش ، کپی کامل گوگله ..

مطالب پیشنهادی