ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با OWC DEC مک بوک پروهای ۲۰۱۶ به فضای ذخیره سازی و پورت های استاندارد بیشتری مجهز خواهند شد

امروز کمپانی Other World Computing در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2017 از گجت جالبی با عنوان OWC DEC رونمایی به عمل آورد؛ محصولی که می تواند به قسمت زیرین مک بوک پروهای ۲۰۱۶ متصل شده و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۲۳:۲۴

امروز کمپانی Other World Computing در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2017 از گجت جالبی با عنوان OWC DEC رونمایی به عمل آورد؛ محصولی که می تواند به قسمت زیرین مک بوک پروهای ۲۰۱۶ متصل شده و به این طریق ویژگی های تازه ای را به آنها بیافزاید.

گجتی که از آن سخن گفتیم پس از اتصال به لپ تاپ های مورد اشاره ۴ ترابایت فضای ذخیره سازی، یک درگاه کارت حافظه SD و یک پورت USB نوع A -برای اتصال دستگاه های USB معمول را- به آنها اضافه می کند و در کنار همه ی این موارد، شما یک درگاه اترنت گیگابیت نیز در اختیار خواهید داشت.

ضمناً می بایست خاطر نشان سازیم طبق اظهارات مسئولان کمپانی تولید کننده این تمامی ویژگی های OWC DEC نیستند و این شرکت گفته است پیش از عرضه رسمی و تولید انبوه قصد دارد ویژگی های دیگری را نیز به آن بیافزاید.

ابزار جانبی مورد بحث از آلومینیومی که در صنایع هواپیماسازی استفاده می شود تولید گشته و در طراحی آن سعی شده تا جای ممکن به ظاهر خود مک بوک ها شبیه گردد و حین استفاده به زیبایی آنها لطمه ای وارد نسازد.

owcdecfrontview

DEC در اصل در زیر مک بوک پروها قرار گرفته و به این طریق به آنها متصل می شود و بدیهی است که به این ترتیب به ضخامت آنها می افزاید. اما در سوی دیگر باید این را نیز در نظر بگیرید که در عوض این ضخامت بیشتر دیگر از حمل داک یا برخی دانگل ها و یا حتی هاردهای اکسترنال بی نیاز خواهید شد.

OWC خاطر نشان می سازد که با به کارگیری محصول جدید آنها عملاً ضخامت مک بوک پروی شما 0.95 اینچ بیشتر خواهد شد که این میزان با آنچه در مدل های ۲۰۱۲ شاهد بودیم تقریباً برابری می کند. ناگفته نماند که این ابزار هنوز در مرحله توسعه قرار دارد و ظاهراً‌ ما شاهد رندرهایی اولیه از آن هستیم و حتی می توان در آینده انتظار اضافه شدن قابلیت های بیشتر به آن را نیز داشت.

کمپانی سازنده ذکر کرده که سه سال مشغول توسعه ی این طرح بوده و اکنون احساس می کند بهترین زمان برای نهایی سازی آن و عرضه اش به بازار است؛ به این ترتیب پیش بینی می شود DEC در بهار ۲۰۱۷ با امکاناتی بیش از آنچه ذکر شد به دست علاقه مندان برسد هر چند که هنوز مشخص نیست برای خرید آن چه هزینه ای را می بایست بپردازیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی