ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماوس گیمینگ Roccat به واکنش های شما بدون تأخیر پاسخ می دهد

شکی نیست که ماوس های گیمینگ بی سیم نسبت به نمونه های سیم دار هم برای استفاده راحت تر هستند و هم کاربر را کمتر اذیت می کنند. اما بخش زیادی از این ماوس ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۸

شکی نیست که ماوس های گیمینگ بی سیم نسبت به نمونه های سیم دار هم برای استفاده راحت تر هستند و هم کاربر را کمتر اذیت می کنند. اما بخش زیادی از این ماوس ها دارای مشکل رایجی هستند: لگ یا تأخیر نسبت به واکنش ها.

ماوس گیمینگ بی سیم کمپانی Roccat آمده تا چنین مشکلی را از سر راه گیمرها بردارد. به لطف حسگر اپتیکال Owl-Eye، ماوس جدید Roccat می تواند حرکات دست کاربر را با دقت 1:1 به صفحه نمایشگر ارسال نماید. ماوسی که از آن صحبت می کنیم فقط یکی از سه محصول جدید کمپانی Roccat است که این هفته در نمایشگاه CES از آن ها رونمایی به عمل آمد.

Leadr نام آخرین ماوس گیمینگ بی سیم این کمپانی است که با وعده «تأخیر به میزان صفر» به دست گیمرهای حرفه ای خواهد رسید. ماوس مذکور قرار است که همراه با یک داک شارژر و همچنین یک کابل شارژ جدا شونده در بازار عرضه شود.

اما دو ماوس دیگر Roccat نمونه های سیم دار ماوس های سری Kone این شرکت هستند که هر دو از حسگر Owl-Eye بهره می برند. مدل Kone EMP برای گیمرهایی با دست های بزرگ و متوسط طراحی شده و این در حالیست که مدل Kone Pure 2017 هشتاد و هشت گرمی برای کاربرانی با دست های کوچک تر مناسب تر است.

roccat-isku-forcefx_us_front_w_755-w600

ضمنا Roccat به جز ماوس، کیبوردی تحت عنوان Isku+ Force FX را هم معرفی کرده که در واقع مدل ارتقاء یافته ای از کیبوردهای سری Isku این کمپانی محسوب می شود. Force کیبوردی مجهز به پایه پلاستیکی برای دکمه هاست که در ناحیه QWEASD به کلیدهای حساس به فشار مجهز شده تا گیمرها بتوانند کنترل بهتری بر بازی داشته و به تنظیمات شخصی سازی متعددی دسترسی داشته باشند.

مضاف بر این هر کدام از دکمه های QWEASD را در این کیبوردها می توان برای سه عمل متفاوت برنامه ریزی نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی