ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آوریل امسال منتظر جدیدترین ساعت جان سخت کاسیو باشید

اولین ساعت هوشمندی که کاسیو تولید کرد، ساعت جان سخت WSD-F10 بود که سال گذشته شاهد عرضه آن در بازار بودیم. در نمایشگاه CES امسال نیز کاسیو با دست پر حاضر شده و WSD-F20، یک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۶

اولین ساعت هوشمندی که کاسیو تولید کرد، ساعت جان سخت WSD-F10 بود که سال گذشته شاهد عرضه آن در بازار بودیم. در نمایشگاه CES امسال نیز کاسیو با دست پر حاضر شده و WSD-F20، یک ساعت جان سخت دیگر را معرفی کرده که دارای قابلیت های GPS و پشتیبانی از پلتفرم Android Wear 2.0 است.

ساعت WSD-F20 نیز دارای قابلیت های مشابهی با مدل قبلی بوده و سه دکمه برای تنظیمات را در سمت راست بدنه آن شاهد هستیم. این ساعت جان سخت از استاندارد محافظت در برابر شرایط محیطی MIL-STD-801G برخوردار بوده که در اصل یک استاندارد نظامی است. بنابراین می توانید آن را بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی به عمق 50 متری آب ببرید.

ساعت WSD-F20 نسبت به مدل سال پیش به طراحی خشن تری مزین شده و کاسیو حاشیه بزرگتری برای اطراف صفحه آن در نظر گرفته است. در حاشیه صفحه این ساعت نوشته های راهنمای دکمه ها را می بینیم که یکی از آن ها به وجود ماژول GPS در این ساعت اشاره می کند.

مثل همیشه با استفاده از دکمه های جانبی ساعت می توانید اپلیکیشن های آن را اجرا کنید، و حالا دکمه هوم بزرگ تری را در مرکز صفحه ساعت شاهد هستید. این ساعت هوشمند ضمنا جهت صرفه جویی در مصرف باتری دارای یک حالت نمایشگر دو گانه هم هست. در این حالت نمایشگر ساعت به شکل تک رنگ در آمده و فقط زمان را به شما نشان خواهد داد.

اما سنسور GPS یکی از قابلیت های جدید این ساعت هوشمند کاسیو است که حتی در حالت آفلاین هم امکان ردیابی موقعیت جغرافیایی را فراهم می کند. ضمنا قرار است که کاسیو یک اپلیکیشن Location Memory هم برای علامت گذاری نقاط مهم نقشه برای ساعت مذکور ارائه نماید.

به گزارش وبسایت دیجیتال ترندز منبع اطلاعات نقشه این ساعت سرویس Mapbox خواهد بود که امکان دانلود نقشه های آفلاین از جمله قابلیت های خوب آن محسوب می شود. همچنین شیشه این ساعت دارای پوششی است که نمی گذارد گرد و غبار به سادگی روی آن بنشیند.

فروش این ساعت هوشمند از تاریخ 21 آوریل آغاز می شود، و می توانید آن را در رنگ های مشکی و نارنجی و با قیمتی در حدود 500 دلار آمریکا خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dark season
    dark season | ۱۵ دی ۱۳۹۵

    کاسیو برندی قابل اعتماد در زمینه ساعت است بخصوص در آمریکا

مطالب پیشنهادی