ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با بهترین بازی های استودیوی ZPLAY Games آشنا شوید

ZPLAY Games شاید از فعالیت هایش زمانی زیاد نگذشته باشد و خیلی از بازیکن ها هم همچنان آن ها را نشناسند ولی این شرکت با یک سیاست مثبت توانست به موفقیت های نسبتا خوبی دست ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

ZPLAY Games شاید از فعالیت هایش زمانی زیاد نگذشته باشد و خیلی از بازیکن ها هم همچنان آن ها را نشناسند ولی این شرکت با یک سیاست مثبت توانست به موفقیت های نسبتا خوبی دست پیدا کند. عناوینی که ZPLAY Games عرضه نموده است را ببینید؛ بین آن ها می توانید تقریبا برای تمام سلیقه ها یک اپلیکیشن مناسب پیدا کنید. همین «گستردگی» و انتخاب درست این کمپانی موجب شد تا ZPLAY Games به محبوبیتی نسبی برسد.

هم اکنون که مطلب پیش رو را می نویسم، این استودیوی نه چندان معروف 21 اپلیکیشن مختلف به دست بازیکن ها رسانده و به همین مناسب تصمیم گرفتیم تا نگاهی به 5 تا از بهترین هایشان بیاندازیم. بازی هایی که البته بعضی از آن ها را خود ZPLAY Games نساخته و این شرکت تنها وظیفه عرضه آن ها برای مارکت ها را به عهده داشته است. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان ما را همراهی نمایید.

Mr Jump

ZPLAY Games پیش از Mr Jump هم عناوین خوبی همانند Mr. Cat را عرضه نموده بود اما استارت موفقیت های این شرکت را باید به نام همین اپلیکیشن بزنیم؛ یکی از بهترین های 2015 که توانست یک تجربه «عجیب» به بازیکن ها هدیه بدهد. روی کلمه عجیب تاکید نمودیم، چون شاید مکانیزم های گیم پلی محدودیت هایی داشته باشند [شخصیت اصلی خودش حرکت می کند و تنها باید پرش نمایید] ولی شما مرحله به مرحله شاهد یک چالش متفاوت و البته خیلی سخت هستید.

Mr Jump

Mr Jump

سازنده: ZPLAY Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 63.9 / 60.54 مگابایت زبان:

Beat Racer

https://digiato.com/wp-content/uploads/2017/02/Beat-Racer-mobile-game.jpg

پس از موفقیت های قسمت ابتدایی Piano Tiles و محبوبیت عناوین موزیکالی، بازی هایی را دیدیم که از موسیقی فقط برای زیبایی کمک نگرفته و قطعه ها خود جزئی از مکانیزم های گیم پلی شده بودند. Lila Soft برای Beat Racer هم تصمیم گرفت شانسش را با همین ایده امتحان کند که اتفاقا جواب داد. همانند بقیه ساخته های ریسینگ، با Beat Racer باید به واسطه حرکت ماشینی سعی کنید بیشترین امتیازات ممکن را به دست بیاورید ولی نکته اینجاست که توسعه دهنده با المان های موزیکالی توانست عنوانش را از کلیشه ها جدا نموده و یک تجربه جالب به مخاطبین هدیه بدهد.

Beat Racer

Beat Racer

سازنده: ZPLAY Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 122 / 56.5 مگابایت زبان:

The Little Fox

The Little Fox ضمن آنکه یکی از کلیشه ترین عناوین 2016 بود، از دوست داشتنی ترین عناوین تلفن های هوشمند هم است. مکانیزم های گیم پلی این اپلیکیشن محبوب را مطمئنا تا حالا طی دفعات مختلف دیده اید و شاید تنها وجه تفاوت آن با بقیه بازی های Runner هم بتوانیم «گرافیک سه بعدی» ساخته ZPLAY Games بنامیم ولی استودیوی سازنده به کمک طراحی زیبای محیط ها و گستردگی خوب آن ها توانست به نوعی بازیکن ها را جادو کند که شباهت با بقیه بازی های مشابه به چشم نیاید.

The Little Fox

The Little Fox

سازنده: ZPLAY Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 214 / 77.2 مگابایت زبان:

Blyss

Blyss بی شک دست کم گرفته شده ترین [همان Underrate] اپلیکیشن ZPLAY Games است. شاید خیلی از عناوین آن ها طعم موفقیت فراوان را نچشیده و این شرکت هم همچنان ابتدای راهش باشد اما خوب، Blyss ویژگی های مختلفی برای جذب دارندگان دیوایس های اندرویدی داشت که متاسفانه به آن دست نیافت. موسیقی های استثنایی، گیم پلی ساده اما جذاب و گرافیک زیبا؛ Blyss یکی از الماس های گمشده 2016 بود که با آن می توانید آرامشی فراموش نشدنی از جنس سرگرمی را به خود دهید.

Blyss

Blyss

سازنده: Dropout Games قیمت: ورژن اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 163 / 60 مگابایت زبان:

Min!

تتریس «معکوس» بهترین لقبی است که می توانیم به Min! بدهیم. خلاف بقیه سازندگان که معمولا با تغییرات روی مکانیزم های گیم پلی و خلاقیت هایی مثبت سعی می کنند عناوینی متفاوت اما مشابه با ساخته معروف Alexey Pajitnov توسعه دهند، استودیوی Bee Square تصمیم گرفت بیش از آن ها عنوانش را به تتریس نزدیک کند. نتیجه این تصمیم هم عنوانی شد که رنگ و روی مدرنی به خود گرفته بود ولی همچنان می تواند خاطرات خوش گذشته را به بهترین حالت ممکن برایتان بازیابی کند.

Min!

Min!

سازنده: ZPLAY Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 169 / 41.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

    لطفا بازی wire رو هم از کچ اپ معرفی کنید ..عالیه ..و امتیازی بالای 4.7 رو تونسته کسب کنه .

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

      سلام احد جان، ممنون از پیشنهادت. تجربش می کنیم و در صورتی که مناسب بود معرفیش خواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی