ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آینده از دید Lynk & Co؛ خودرویی با ضمانت‌ و اینترنت نامحدود رایگان

برند تازه متولد شده لینک اند کو (Lynk & Co) که پاییز گذشته با ارایه یک شاسی بلند کامپکت به نام 01 حضور خود در عرصه خودروسازی را اعلام نمود، اخیرا سدان کانسپتی معرفی کرده ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

برند تازه متولد شده لینک اند کو (Lynk & Co) که پاییز گذشته با ارایه یک شاسی بلند کامپکت به نام 01 حضور خود در عرصه خودروسازی را اعلام نمود، اخیرا سدان کانسپتی معرفی کرده که در نمایشگاه شانگهای 2017 رونمایی می شود.

این خودروی مفهومی 03 نام داشته و تاکنون چند تصویر جاسوسی از نسخه در حال تست آن توسط عکاسان شکار شده است.

کانسپت 03 شباهت های بسیار زیادی با 01 دارد و این دو از همان پلت فرم ماژولی کامپکت (موسوم به CMA) که با همکاری جیلی و ولوو شکل گرفته، بهره می برند.

این پلت فرم در خودروهای سری 40 ولوو مثل شاسی بلند XC40 و سدان S40 که یقینا اشتراکات زیادی با کانسپت 03 دارد، استفاده شده است.

کانسپت لینک اند کو 01
کانسپت لینک اند کو 01

لینک اند کو اطلاعاتی درباره پیشرانه کانسپت جدید خود منتشر نکرده، اما نسخه تولیدی احتمالا به موتورهای کم حجم سه یا چهار سیلندر و همچنین یک پیشرانه هیبریدی – شامل موتور 1.5 لیتری سه سیلندر و موتور الکتریکی در اکسل جلو - مجهز خواهد شد.  ارایه یک نسخه کاملا الکتریکی نیز دور از ذهن نیست.

محصولات لینک اند کو در چین تولید و در سرتاسر جهان از جمله آمریکا فروخته خواهند شد. این کمپانی در نظر دارد در پنج سال آینده سالانه 500 هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل دهد که کمی جاه طلبانه به نظر می رسد.

بر اساس برنامه ریزی ها فروش محصولات این کمپانی از نیمه دوم سال 2017 در چین آغاز می شود، اروپا و آمریکا نیز از اواخر سال 2018 میزبان خودروهای این شرکت تازه تاسیس خواهند بود.

لینک اند کو در نظر دارد خودروهای خود را با ویژگی ها و قابلیت های متمایز روانه خیابان ها کند. از جمله این خصوصیات می توان به مواردی مثل ضمانت‌ مادام العمر، اتصال رایگان به اینترنت، رابط برنامه نویسی نرم افزار (API)، اپ استور اختصاصی و امکان ارتباطات بین خودرویی (V2V) اشاره کرد.

برای ایجاد تمایز بیشتر و جلب نظر افراد مختلف این شرکت روش های فروش و مالکیت متنوعی را تدوین کرده است. یکی از این روش ها، مدل اشتراکی است که در آن افراد می توانند با پرداخت آبونمان ماهانه از همه خودروهای ساخت این کمپانی استفاده کنند.

روش دیگر ثبت نام در ناوگان خودروهای به اشتراک گذاری شده است. تمامی محصولات لینک اند کو بصورت پیشفرض اپلیکیشنی خواهند داشت که به اشتراک گذاری خودروها را تسهیل می کند.

وقتی اتومبیلی وارد این ناوگان شد، همه اشخاصی که در شبکه عضو هستند قادر خواهند بود از طریق اسمارتفون خود به آن دسترسی داشته باشند.

ناگفته نماند برند لینک اند کو یکی از زیر مجموعه های گروه هولدینگ ژجیانگ جیلی است که در سال 2016 پایه گذاری شد. محصولات این برند با هدف پر کردن خلا بین ساخته های جیلی و ولوو ارایه خواهند شد و در آنها ارتباطات اینترنتی و روش های متنوع فروش مورد تاکید قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶

    چه خوشگله ای کاش منم داشتمش

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۳۱ فروردین ۱۳۹۶

    امیدوارم چنین خودروهایی باعث از میان رفتن برندهای با اصالتی مثل ولوو نشن و بلایی که لنوو سر موتورولا اورد رو جیلی بر سر ولوو نیاره...

  • لیونل
    لیونل | ۳۰ فروردین ۱۳۹۶

    لطفا محک خوردن اکسپریا zx پرمیوم رو در بنچمارک پوشش بدید

مطالب پیشنهادی