ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید آفیس به زودی از طریق ویندوز استور عرضه می شود

پیش تر در خبرها خوانده بودیم که مایکروسافت در نظر دارد نسخه تکامل یافته ای از مجموعه نرم افزاری آفیس را از طریق ویندوز استور برای استفاده کاربران عرضه کند. حال ردموندی ها در کنفرانس ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۴

پیش تر در خبرها خوانده بودیم که مایکروسافت در نظر دارد نسخه تکامل یافته ای از مجموعه نرم افزاری آفیس را از طریق ویندوز استور برای استفاده کاربران عرضه کند. حال ردموندی ها در کنفرانس آموزشی خود نسخه مورد اشاره را به صورت رسمی معرفی کردند.

گفتنی است مجموعه نرم افزاری آفیس قابل دریافت از طریق ویندوز استور در اصل برای نسخه تازه وارد «ویندوز 10 اس» توسعه یافته که آن هم در همین کنفرانس اخیر رونمایی شد اما در هر حال تمام کاربران ویندوز 10 قادر خواهند بود مجموعه آفیس مورد بحث را از طریق ویندوز استور دریافت کرده و روی سیستم های خود نصب کنند.

واضح و روشن است که نسخه کاملی از مجموعه نرم افزاری آفیس مسلماً به صورت مجانی در اختیار علاقه مندان قرار نمی گیرد و برای استفاده از این اپلیکیشن ها ملزم به داشتن اکانت اشتراکی آفیس 365 هستید. خوشبختانه مایکروسافت فکر آن را هم کرده و این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا مستقیماً از طریق ویندوز استور، بتوانند مشترک مجموعه آفیس تازه وارد شوند.

ناگفته نماند افراد می توانند بدون نیاز به طی مراحی اضافی و گمراه کننده و تنها از طریق ویندوز استور، نسبت به پرداخت حق اشتراک نسخه های شخصی (Personal) یا خانگی (Home) اقدام کرده و از بین اشتراک های سالیانه یا ماهیانه یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی