ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آزمایشات گوگل باعث از کار افتادن Play Store برای عده ای از کاربران شد

گوگل همیشه در حال انجام تست هایی درون سرورهای خود است که تعداد بسیار محدودی از کاربران به آنها دسترسی دارند ولی گاهی همین آزمایش ها موجب تاثیرگذاری روی تجربه دیگر افراد می شوند. به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

گوگل همیشه در حال انجام تست هایی درون سرورهای خود است که تعداد بسیار محدودی از کاربران به آنها دسترسی دارند ولی گاهی همین آزمایش ها موجب تاثیرگذاری روی تجربه دیگر افراد می شوند.

به دلیلِ همین آزمایش ها، ساعاتی پیش سرویس های گوگل ناو و گوگل پلی استور با مشکل مواجه شدند و آنطور که افراد در انجمن های پشتیبانی گوگل می نویسند، صفحه اصلی گوگل پلی استور برای آنها کاملاً خالی است و چیزی نمایش داده نمی شود.

اینطور که در میان گزارش ها آمده، کاربران همچنان می توانند اپ ها را جستجو و نصب کنند و حتی به روز رسانی کردن آنها نیز امکان پذیر است ولی هیچ چیز در صفحه اصلی پلی استور نمایش داده نمی شود. احتمالاً تا کنون این مشکل برای بیشتر کاربران رفع شده ولی در صورتی که با آن مواجه شدید، باید منتظر باشید تا گوگل راه حلی برایش بیابد.

آزمایش درون-سروری دیگری که گوگل انجام داده باعث شده تا کارت های گوگل ناو برای عده ای از کاربران نمایش داده نشوند و در عوض، یک خطا ظاهر شود.

خوشبختانه این مشکل راه حل دارد. برای حل آن، به صفحه Settings و سپس Application Manager بروید، اپ گوگل را پیدا کنید و روی Manage Storage کلیک کنید و در نهایت Clear Google Search Data را انتخاب کنید کنید تا مشکل کارت های گوگل ناو حل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mostoul_bm
    mostoul_bm | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    حالت استور عوض شده و فضای خالی بین اپها کلا از بین رفته و فضای یکدستی ایجاد شده. ولی همچنان عکسا لود نمیشن

    • hosss021
      hosss021 | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

      فک نکنم اینطور باشه که شما میگید
      بنده الان مجبور شدم برای دانلود یک اپ از قندشکن استفاده کنم

مطالب پیشنهادی