ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فارادی فیوچر هنوز در میدان رقابت حضور دارد؛ انتشار ویدیویی تازه از خودروی FF91 [تماشا کنید]

از زمان رونمایی خودروی الکتریکی FF91 در آخرین نمایشگاه CES تا کنون خبرهای زیادی در مورد کمپانی فارادی فیوچر و ادامه فعالیت هایش به گوش نرسیده است. اما اخیراً شرکت مورد اشاره ویدیویی را برای ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

از زمان رونمایی خودروی الکتریکی FF91 در آخرین نمایشگاه CES تا کنون خبرهای زیادی در مورد کمپانی فارادی فیوچر و ادامه فعالیت هایش به گوش نرسیده است. اما اخیراً شرکت مورد اشاره ویدیویی را برای نمایش نخستین اتومبیل الکتریکی اش منتشر کرده تا به ما یادآور شود که هنوز در میدان رقابت حضور دارد.

ویدیوی مذکور که با نام «ظهور» در دسترس قرار گرفته، خودروی FF91 را همانند یک اتومبیل معمولی در حال تردد در خیابان ها نشان می دهد که به صورتی رنگ رفته در قالب جنگل های مرموز و محیط های شهری مه آلود قابل تماشاست.

گفتنی است خودروی کراس اوور و هاچ بک فارادی فیوچر با ظاهری ناآشنا و وجود دایره ای در جایی به جز مرکز درب موتورش (که سنسورهای LIDAR برای رانندگی خودکار را درون خود جای داده) نشان دهنده اتومبیلی با طراحی آینده نگرانه است.

لازم به ذکر است انتظار می رود نسل اول خودروی FF91 با موتوری 1050 اسب بخاری عرضه شود و باتری با ظرفیت 130 کیلووات ساعت را هم در خود جای دهد که قادر است 608 کیلومتر را با هر بار شارژ طی کند. همچنین سنسورهای متعددی هم برای قابلیت رانندگی خودکار در نظر گرفته شده که شامل 10 دوربین در عقب و جلو، 13 رادار دور برد و نزدیک برد، 12 سنسور فراصوت و LIDAR است. ناگفته نماند طبق شایعات خودروی FF91 فارادی فیوچر قیمتی در حدود 300,000 دلار خواهد داشت

به نظر می رسد سران فارادی فیوچر پس از نمایش ضعیف خود در CES به دنبال جذب سرمایه بوده و از همین رو تا به امروز خبرهای زیادی در مورد آن شنیده نمی شد اما بعید نیست که انتشار ویدیوی زیر نشان دهنده آینده ای امیدوار کننده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 68peyman
    68peyman | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    این شرکت فقط تبلیغات میکنه هر چی درمیره میریزه تو جیب شرکت های تبلیغاتی

مطالب پیشنهادی