ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بررسی کولئوس در نمایشگاه مجازی رنو؛ ابتکاری برای دسترسی آسان به بیشترین اطلاعات

در دنیای شلوغ و پر ترافیک امروزی، مراجعه حضوری به بسیاری از امکان با پیچیدگی های فراوانی همراه می شود و وقت و انرژی زیادی می گیرد، از این رو مجازی سازی بسیاری از اتفاقات ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

در دنیای شلوغ و پر ترافیک امروزی، مراجعه حضوری به بسیاری از امکان با پیچیدگی های فراوانی همراه می شود و وقت و انرژی زیادی می گیرد، از این رو مجازی سازی بسیاری از اتفاقات می تواند راه حلی برای کاهش هزینه، وقت و انرژی، ترافیک و آلودگی هوا باشد.

نگین خودرو به عنوان نماینده خودروهای وارداتی رنو، در این راستا دست به بکار گیری تکنولوژی زده است و نمایشگاه مجازی خود را به نام (Renault Virtual Showroom) راه اندازی کرده است.

پس از نمایش سدان جذاب تلیسمان به این شیوه، حالا نوبت به رنو کولئوس جدید رسیده است که در قالب فیلمی 9 دقیقه ای به مخاطبان معرفی شود. همزمان با نمایش این فیلم کارشناسان رنو نیز برای پاسخگویی به سوالات مخاطبین آمادگی کامل دارند و از این رو مراجعه کنندگان به نمایشگاه مجازی رنو می توانند بیشترین اطلاعات لازم را در اسرع وقت بدست آورند.

رنو کولئوس به عنوان یک کراس اوور دو دیفرانسیل (4WD) در شرایط آب و هوایی مختلف ایران تست شده است و مراجعه کنندگان به وب سایت رنو می توانند تصاویر فوق العاده ای را در این زمینه مشاهده کنند.

 

امکانات و تجهیزات رفاهی رنو کولئوس 2017 شامل صفحه نمایش 8.7 اینچی، رینگ 18 اینچی، سیستم صوتی Bose، مه شکن جلو با قابلیت روشن کردن کامل پیچ  و ترمز دستی برقی می شود.

گفتنی است که ایجاد نمایشگاه مجازی برای نمایش خودرو تاکنون در ایران سابقه نداشته است و باید ابتکار و خلاقیت این پروژه را به نگین خودرو نسبت داد.

 نمایشگاه مجازی رنو
 صفحه رنو کولئوس در سایت رنو
مینی سایت اختصاصی رنو کولئوس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی