ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پلی از موبایل شما در برابر اپلیکیشن های مخرب محافظت خواهد کرد

امنیت موبایل کاربران این روزها به بالاترین درجه اهمیت خود رسیده، و گوگل به خوبی این موضوع را می داند. به همین خاطر غول موتورهای جستجو به تازگی از Google Play Protect رونمایی کرده؛ مجموعه ای از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۳:۲۷

امنیت موبایل کاربران این روزها به بالاترین درجه اهمیت خود رسیده، و گوگل به خوبی این موضوع را می داند. به همین خاطر غول موتورهای جستجو به تازگی از Google Play Protect رونمایی کرده؛ مجموعه ای از سرویس ها که امنیت هر دستگاه اندرویدی متصل به پلی استور را تضمین می کند.

قابلیتی که از آن صحبت می کنیم کلیه اپلیکیشن ها را بابت وجود بدافزار و موارد تهدید کننده امنیتی اسکن کرده و در صورت برخورد با اپ های مخرب، آن ها را از دستگاه شما پاک می کند. این قابلیت همیشه در حال به روز رسانی است، و نوتیفیکیشن هایش در بخشی از پلی استور به نمایش در می آید که همیشه جلوی چشم تان باشد.

Protect همچنین می تواند در بازیابی موبایل های گم شده هم به کمک تان بیاید. به لطف قابلیت Find My Device می توانید موبایل گمشده را روی نقشه ردیابی کنید، از راه دور آن را قفل کرده یا اطلاعات حافظه اش را به طور کامل پاک نمایید. اگرچه Find My Device قابلیت چندان جدیدی نیست، اما ارائه آن در گوگل پلی مزیت بزرگی است که شما را از نصب اپلیکیشن های شخص ثالث برای ردیابی موبایل های گمشده بی نیاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی