ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جزییات واردات هیوندای توسان، سوناتا و سانتافه توسط کرمان موتور

به زودی شاهد عرضه خودروهای هیوندای سانتافه، توسان، سوناتا و النترا و اکسنت مدل 2017 از سوی شرکت کرمان موتور در بازار داخلی خواهیم بود.بر اساس اخبار اعلام شده، پس از تولید و عرضه خودروهای ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

به زودی شاهد عرضه خودروهای هیوندای سانتافه، توسان، سوناتا و النترا و اکسنت مدل 2017 از سوی شرکت کرمان موتور در بازار داخلی خواهیم بود.بر اساس اخبار اعلام شده، پس از تولید و عرضه خودروهای هیوندای در بازار داخلی، هم اکنون 5 مدل سانتافه، توسان، سوناتا، النترا و اکسنت مدل 2017 نیز به محصولات کرمان موتور اضافه خواهد شد. بر اساس این گزارش 4 خودرو به صورت سی.بی.یو (کاملا وارداتی) وارد و اکسنت بصورت تولید داخل در بازار داخلی عرضه خواهد شد و اعلام قیمت و شرایط فروش این محصولات طی هفته آینده اعلام خواهد شد.

همچنین در براساس این گزارش زمان پیش فروش و عرضه این خودروها در ایران 16 خردادماه جاری و در طرح فروش ویژه ماه مبارک رمضان شرکت کرمان موتور، فروش نقدی، تسهیلاتی و پیش فروش این محصولات در شبکه نمایندگی های کرمان موتور آغاز خواهد شد.شرکت هیوندای موتورز کره جنوبی، قراردادی با کرمان موتور به امضا رسانده است براساس این قرارداد این شرکن ضمن انتقال تکنولوژی به شریک ایرانی خود در حوزه تولید محصولات با قیمت متوسط، بصورت تولید داخلی و محصولات لوکس خود به صورت واردات سی.بی.یو، اقدام خواهد کرد.

این قرارداد در پاییز سال گذشته نهایى شد و از دى ماه شاهد تولید هیونداى i10 و i20 در منطقه ویژه اقتصادى ارگ جدید بم بودیم، حالا اما به غیر از مونتاژ سه مدل هیوندای آی 10، آی 20 و اکسنت، خبر واردات کامل النترا، توسان، سوناتا و سانتافه تا حدی زیادی می تواند بیانگر شرایط متفاوت کرمان خودرو در آینده باشد.

با این حال به نظر می رسد که طبق شرایط و ضوابط فعلی وزارت صنعت، لزومی بر اخذ نمایندگی انحصاری توسط خودروسازان خارجی در کشور وجود ندارد و از همین رو احتمالا شاهد ادامه فعالیت آسان موتور به عنوان دیگر نمایندگی هیوندای در ایران خواهیم بود.

بنابراین باید انتظار تشکیل بازار رقابتی ای را بین وارد کنندگان غیر رسمی خودروهای هیوندای و دو نماینده رسمی این شرکت در ایران (کرمان موتور و آسان موتور) داشته باشیم و البته جالب تر آنکه این روزها نام شرکت پاکرو نیز به عنوان نماینده عرضه هیوندای سوناتا هیبرید در سایت اصلی هیوندای ذکر شده است.

از طرف دیگر در پی درج نام محصولات هیوندای جدید در وب سایت کرمان موتور، نام خودروهای چینی عرضه شده توسط این گروه صنعتی از صفحه وب سایت حذف شده است اما احتمال می رود که این تغییر مقطعی انجام شده باشد و همچنان شاهد عرضه خودروهای چینی جک و لیفان توسط کرمان موتور باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • sd
    sd | ۹ خرداد ۱۳۹۶

    امیدوارم کل خودروهای چینی از ایران برداشته بشه با اون ماشینای زشت بیکیفته آشغالشون

  • Abtin Hamz
    Abtin Hamz | ۵ خرداد ۱۳۹۶

    بخوره تو سرش هیوندای i20 رو چندبرابر گرونتر از قیمت اصلیش با کیفیت خیلی پایینتر میفروشه

  • haMed
    haMed | ۴ خرداد ۱۳۹۶

    يه سر به سايت پاكرو بزنين ... طراح سايت كل توضيحات رو با تست تست تست تست ... پر كرده بوده و هنوز هم اينا هست توي سايت ?
    براي نمايندگي رسمي هيونداي هاي هيبريد يه خورده زشته :|

    • haMed
      haMed | ۴ خرداد ۱۳۹۶

      البته امروز كه چك كردم نوشته بود سايت در حال به روز رسانيه ولي هركار كردم نشد نظرو ويرايش كنم :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی