ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگاهی به کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2017: تمام اخبار و تریلرها

بامداد امروز کنفرانس الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2017 شرع به کار کرد و این کمپانی ناشر آمریکایی مثل همیشه بازی ها و سورپرایزهای ویژه ای برای مخاطبانش داشت. به نظر می رسد که الکترونیک ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۰:۱۰

بامداد امروز کنفرانس الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2017 شرع به کار کرد و این کمپانی ناشر آمریکایی مثل همیشه بازی ها و سورپرایزهای ویژه ای برای مخاطبانش داشت.

به نظر می رسد که الکترونیک آرتز امسال اندکی با کمبود عناوین مواجه است و به همین جهت با تمرکز روی مشتریان آمریکایی کار خود را آغاز می کند. در ابتدا شاهد بخش داستانی بازی Madden NFL 18 هستیم که Longshot نام دارد و دقیقاْ سبک و سیاق همان Journey فیفا ۱۸ را دنبال می کند.

کنفرانس با صحبت درباره تجربه های جدید بتلفیلد ادامه می یابد و سازندگان به صحبت درباره بسته الحاقی جدید و برنامه های الکترونیک آرتز برای پشتیبانی از این بازی پرداختند.

نمایش بسته الحاقی جدید بتلفیلد ۱ به نام In the Name of Tsar بسیار شکوهمند بود و یک بار دیگر هوس کردیم به سراغ شوتر رقابتی و الکترونیک آرتز برویم.

نوبت فیفا ۱۸ می شود و سازندگان یک بار دیگر تریلری از بخش داستانی Journey به نمایش در می آورند که این بار با نام The Journey: Hunter Returns شناخته می شود. از طرف دیگر تریلر گیم پلی جدید فیفا ۱۸ هم بسیار نویدبخش به نظر می رسد و شاید بتوانیم امیدوار باشیم که فیفا بعد از نسخه ۱۴ بالاخره دچار تغییرات بسیار فاحش شده باشد و نه صرفا تفاوت های جزئی نسبت به قبلی ها.

توسعه دهندگان Need For Speed هم روی صحنه آمدند تا اطلاعاتی جدید از آخرین نسخه از این سری را با ما در میان بگذارند.

در این نسخه بازیکنان می توانند اوراق جمع آوری کنند و با آن ها، اتوموبیل های اسپورت بسازند. همچنین امکانات متعددی هم برای شخصی سازی ماشین ها در نظر گرفته شده.

تریلری هم از گیم پلی بازی به نمایش درآمد که نوید بازگشت به ریشه ها را می دهد. گرافیک بازی فوق العاده با کیفیت و با جزییات است و گیم پلی هم سینماتیک و هیجان آور به نظر می رسد.

تصادف ها و برخورد ها بسیار خوب از آب در آمده اند، با صحنه آهسته به نمایش در می آیند و مانند تصادف های سری فیلم های Fast and Furious به نظر می رسند.

توسعه دهندگان بازی Brothers: A Tale of Two Sons هم روی صحنه آمدند تا از بازی بعدی خود رونمایی کنند. A Way Out که گویا عنوانی است با محوریت فرار از زندان، خلاف عنوان قبلی این استودیو بازی کوچکی به نظر نمی رسد و هزینه بیشتری برای تولید آن صرف شده.

پس از یک سخنرانی طولانی شاهد نمایشی کوتاه از بازی جدید Bioware هستیم که Anthem نام گرفته است. تیزر بازی اطلاعات چندانی در اختیارمان نمی گذارد اما قطعا باید منتظر عنوانی علمی-تخیلی و متفاوت باشیم.

بعد از ورود اندرو ویلسونٰ، مدیرعامل الکترونیک آرتز و صحبت درباره سرویس EA Access، نوبت به بازی استار وارز:‌ بتلفرانت ۲ رسید. اما برخلاف آنچه انتظار داشتیم، در ابتدا خبری از دموی داخل بازی نبود و تنها به نمایش صحبت های توسعه دهندگان و لحظاتی کوتاه از گیم پلی بسنده شد. درست مانند نمایش های اولیه Mass Effect: Andromeda که حسابی نا امیدمان کردند.

اما خوشبختانه این روند برای مدت طولانی ادامه پیدا نکرد و بالاخره نمایشی آبرومندانه از بازی در مقابل چشمانمان قرار گرفت. در این دموی نسبتا طولانی بخش های بسیار هیجان انگیزی از گیم پلی بخش چندنفره را شاهد بودیم و بعد بخش های کوتاهی از حالت داستانی را مشاهده کردیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

    واقعا کنفرانس مضخرفی بود
    طرز اجراشون که هم که بدترین قسمت کنفدانس بود
    ولی دو تا بازی واقعا خوب هم داشت, nfs که ترکوند, anthem هم خوشم اومد
    بقیه نمایش ها ضعیف بود

  • high end
    high end | ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

    پس چرا من تو brothers a tale of two sons هیچ نشونه ای از الکترونیک آرتس ندیدم!!!!!!!!

مطالب پیشنهادی