ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کفش خاطره انگیز اپل با قیمت پایه 15 هزار دلار به مزایده گذاشته شد

همواره محصولات تاریخی اپل و حتی ابزارهای مورد استفاده توسط مدیران و اشخاص برتر این کمپانی مورد استقبال کلکسیون دارها قرار گرفته اند. حال در تازه ترین مورد کفشی کمیاب از اپل در مزایده «Heritage ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

همواره محصولات تاریخی اپل و حتی ابزارهای مورد استفاده توسط مدیران و اشخاص برتر این کمپانی مورد استقبال کلکسیون دارها قرار گرفته اند. حال در تازه ترین مورد کفشی کمیاب از اپل در مزایده «Heritage Auctions» قرار گرفته که برچسب قیمت فوق العاده عجیب 15 هزار دلاری را دارد.

گفتنی است کفش مورد اشاره که با لوگوی رنگین کمانی و قدیمی کمپانی کالیفرنیایی مزین شده است مربوط به اوایل دهه 1990 میلادی بوده و به صورت انحصاری برای استفاده کارمندان این شرکت تولید شده است. همچنین باید اشاره کرد که به دلیل تولید محدود کفش های یاد شده، در طول این سال ها کمتر پیش آمده که تصاویری از آن را مشاهده کنیم.

این مدل ها کفش ها به صورت انحصاری برای کارمندان اپل تولید شده بودند

لازم است ذکر شود که مزایده مذکور از روز گذشته آغاز شده و طرفداران اپل می توانند با ثبت پیشنهادهای بیش از 15 هزار دلاری خود، شانسشان را برای تصاحب این کفش امتحان کنند. باید گفت تخمین های صورت گرفته توسط «Heritage Auctions» حاکی از آن هستند که ارزش واقعی محصول مورد بحث رقمی در حدود 30 هزار دلار است.

بد نیست بدانید که محصولات خاطره انگیز اپل همواره به دلیل قیمت های بسیار بالا و کاذب خود مشهور هستند. به عنوان مثال پیش از این کت چرمی استیو جابز با قیمت 22 هزار دلار، شلوار جین او با قیمت 3 هزار دلار و ساعت سیکو آن مرحوم با قیمت 12.8 هزار دلار به فروش رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی