ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل سابق یاهو هم از سرویس ایمیل این شرکت متنفر است

روز گذشته، ماریسا میر بالاخره از سِمَت مدیرعاملی خود در یاهو پس از 5 سال کناره گیری کرد. پس از تلاش های بسیار او برای به ثمر رساندن فعالیت های شرکت متبوعش، سهامداران یاهو چندی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

روز گذشته، ماریسا میر بالاخره از سِمَت مدیرعاملی خود در یاهو پس از 5 سال کناره گیری کرد. پس از تلاش های بسیار او برای به ثمر رساندن فعالیت های شرکت متبوعش، سهامداران یاهو چندی پیش تصمیم خود مبنی بر فروش کمپانی را علنی کرده و به ورایزن پیوستند.

این تصمیم خواسته یا ناخواسته منجر به جدایی میر می شد و تعجبی هم نبود که وی روز گذشته بالاخره کنار کشید و سکان مدیریت را به مدیرعامل AOL، از دیگر مجموعه های تحت تملک ورایزن سپرد.

ماریسا میر: مشتاقانه منتظر استفاده دوباره از جیمیل هستم.

ماریسا میر که حالا با ثروت و پاداشی 260 میلیون دلاری یاهو را ترک می کند، قصد دارد یک تغییر بزرگ در زندگی خود ایجاد کند: او می خواهد حساب کاربری جیمیل را فعال کرده و از آن استفاده کند.

میر در انجمن AccelerateHER لندن واضح و بی پرده گفت: «مشتاقانه منتظر استفاده دوباره از جیمیل هستم. همیشه استفاده از محصولی که خودم طراحی کرده ام راحت تر بوده.»

او پیش از پیوستن به یاهو، در شکل دادن به سرویس جیمیل گوگل نقش موثری داشت اما به عنوان مدیرعامل یاهو، او باید از سرویس ایمیل شرکت خودش استفاده می کرد.

البته او برای آرام کردن فضا، بعد از مراسم توییتی منتشر کرد و گفت: «همچنان به استفاده از Yahoo Mail عالی ادامه می دهم. سخت کوشی تیم به محصولی به وضوح بهتر منجر شد.»

نقش موثر وی در توسعه سرویس جیمیل، سیستم جستجوی گوگل و دیگر محصولات این شرکت بسیار اساسی بوده و پیوسته به اثرگذاری او در شکل گیری سرویس هایی نظیر گوگل ارث، گوگل مپز، گوگل بوکز، گوگل ایمیجز، گوگل نیوز و... اشاره شده است اما با این حال توییت اخیر او جلوی هر گونه قضاوتی را هم می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Moslem Zare
    Moslem Zare | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    متعصب نباشیم . یاهو ضعیف بود .

  • saeedredhat
    saeedredhat | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    اومد و چت روم‌های یاهو رو نابود کرد.خدا نابودش کنه.هزارتا برنامه بیاد بازم چت روم‌های یاهو یه چیز دیگه بودن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی