ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش جدید آرین موتور برای میتسوبیشی اوتلندر اعلام شد

آرین موتور شرایط جدیدی را برای خرید جدیدترین مدل اوتلندر اعلام کرده که طبق اعلام این شرکت، این شرایط در طول 18 ماه خواهد بود و برای نخستین بار است که اوتلندر با وام 95 ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۰

آرین موتور شرایط جدیدی را برای خرید جدیدترین مدل اوتلندر اعلام کرده که طبق اعلام این شرکت، این شرایط در طول 18 ماه خواهد بود و برای نخستین بار است که اوتلندر با وام 95 میلیون تومانی برای فروش در دسترس قرار گرفته است.

 

البته اگر شما جزو آن دسته از مشتریانی باشید که این خودرو را به صورت نقدی خریداری می کنند، از تخفیف فوق العاده 8 میلیون تومانی برخوردار خواهید شد و می توانید اوتلندر 227 میلیون تومانی را 219 میلیون تومان خریداری کنید. اوتلندر از یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری به قدرت 170 اسب بخار استفاده می کند و این موتور به وسیله جعبه دنده CVT قدرت را به دو یا هر چهارچرخ منتقل می نماید.

جدا از قسمت فنی، اوتلندر از امکانات رفاهی مناسبی مانند کروز کنترل، دوربین دید 360 درجه، رانندگی 3 حالته به همراه حالت دو دیفرانسیل، سانروف 3 حالته، ترمز دستی برقی، مانیتور 6.4 اینچی، صندلی برقی 8 حالته و... سود برده است.

اوتلندر بصورت استاندارد دارای 7 ایربگ از جمله ایربگ های پرده ای و محافظ زانوی راننده می باشد. تجهیزات و قابلیت های دیگری نظیر سیستم کمک به شروع حرکت در سربالایی (HSA)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و ABS، کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها، ایموبلایزر، سیستم ضد سرقت هشدار دهنده و ساختار مستحکم کابین در این شاسی بلند ژاپنی وجود دارد. در واقع میتسوبیشی آنقدر برای آوتلندر 2016 سنگ تمام گذاشته که این شاسی بلند مدرن موفق به کسب بالاترین درجه ایمنی (Top Safety Pick Plus) از موسسه IIHS شده است.

از رقبای میتسوبیشی اوتلندر می توان به کراس اوورهایی مثل نیسان اکستریل، هیوندای سانتافه، تویوتا راو4، رنو کولئوس و کیا سورنتو اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید خودرو و یا سایر مشخصات می توانید به وب سایت رسمی آرین موتور به نشانی www.arian- motor.com مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sd
    sd | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    ماشینش عالیه سفیدش مخصوصا سوارش شدم خیلی نرمه

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

    این خودرو نهایت 180 می ارزه ... دوستانی ک دیس میدن یه تحقیقی بکنن اول

  • Moslem Zare
    Moslem Zare | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

    عالیه

  • Saeed Pm
    Saeed Pm | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

    سلام دیجیاتو
    درسته این سوال ربطی به موضوع پست نداره ولی میپرسم
    چرا-- گوگل -- دامنه آی آر (Google.ir)
    خریده و چرا راه اندازیش نمیکنه دیجیاتو به نظرت ؟؟؟؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی