ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بازدید «پیمان کارگر» به عنوان نماینده نیسان از شرکت جهان نوین آریا

شرکت جهان نوین آریا یک شرکت ایرانی-عمانی است که از آبان ماه 1395 به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران فعالیت می کند. به همین جهت در روزهای اخیر هیئتی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

شرکت جهان نوین آریا یک شرکت ایرانی-عمانی است که از آبان ماه 1395 به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران فعالیت می کند.

به همین جهت در روزهای اخیر هیئتی بلند مرتبه از این کمپانی ژاپنی به سرپرستی آقای پیمان کارگر وارد ایران شده و جلسات متعددی را با مدیران این شرکت برگزار کرد. آقای کارگر که قبلا مدیر عامل رنو-پارس بود، در حال حاضر سمت قائم مقامی مدیر عامل نیسان در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و هندوستان را بر عهده دارد.

در اولین روز از حضور هیئت نیسان در ایران، اعضا به بازدید از نمایشگاه ها و مراکز خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا در سطح پایتخت پرداختند که هدف از آن ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان نیسان در ایران بود. یکی از مهم ترین بخش های این بازدید به دیدار و گفتگو با کارکنان، مدیران و همچنین مشتریان مربوط می شد. هدف از دیدار با مشتریان این بود که هیئت حاضر از تجربه خریداران در رابطه با فرایندهایی مثل اطلاع رسانی، ثبت نام و تحویل خودرو آگاهی یابد.

بازدید از مرکز آموزش فنی جهان نوین آریا یکی دیگر از برنامه های هیئت اعزامی به ایران بود که در آن لزوم پایبندی به استانداردهای بین المللی نیسان در حوزه تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش مورد تاکید قرار گرفت.

در روز دوم نیز جلسات متعددی بین هیئت نیسان و مدیران شرکت جهان نوین آریا برگزار شد که موضوع اکثر آنها بررسی فعالیت ها و دستاوردهای طرف ایرانی از زمان شروع به کار تاکنون بود. البته گفتنی است مدیر عامل و برخی از مدیران ارشد گروه سهیل بهوان – هولدینگ عمانی که نقش پر رنگی در تجارت خاورمیانه داشته و نماینده نیسان در شش کشور این منطقه محسوب می شود  - نیز در این جلسات حضور داشتند.

برگزاری جلسه با نمایندگان جهان نوین آریا در استان های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران و البرز یکی دیگر از مهم ترین برنامه های هیئت نیسان در ایران بود. در این جلسه پس از بررسی عملکرد نمایندگی ها استانی، نکاتی درباره پر رنگ تر شدن فعالیت ها و حضور نیسان در سایر شهرهای کشور مطرح شد.

آقای کارگر در پایان بازدیدها و جلسات دو روزه با ابراز رضایت کامل از فعالیت های نماینده رسمی نیسان در ایران، رعایت استانداردهای جهانی و جلب رضایت مشتریان توسط شرکت جهان نوین آریا را تحسین نمود.

قائم مقام مدیرعامل نیسان در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و هندوستان تاکید کرد که گسترش فعالیت های نماینده نیسان در ایران باید طوری باشد که جهان نوین آریا به عنوان یک نمونه مثال زدنی در سطح بین المللی مطرح شود.

آقای کارگر در صحبت های خود افزود ارایه خدمات فروش و خدمات پس از فروش مناسب در بازار ایران جزو برنامه های مهم نیسان بوده و از فعالیت های شرکت جهان نوین آریا در این راستا کاملا حمایت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی