ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ سونیک

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

The Mummy Dark Universe Stories

شاید تعجب کنید اما The Mummy Dark Universe Stories نسبت به فیلمش اثر به مراتب بهتری است. بعد از اینکه کمپامی یونیورسال قول بازگشت «مومیایی» با حال و هوایی متفاوت را داد خیلی از طرفداران این مجموعه محبوب و دوست داشتنی سر از پا نمی شناختند ولی متاسفانه محصول نهایی با چیزی که انتظار داشتیم خیلی فاصله داشت. با این وجود جای هیچ نگرانی نیست.

چون Dark Universe Stories آمده تا خاطرات بد تماشاگران با The Mummy را تا حدودی از بین ببرد. در این عنوان متفاوت نسبت به بقیه بازی های الهام گرفته از فیلم های تلویزیونی، داستان از طریق پنل های کمیک روایت شده و شما با انتخاب دیالوگ ها [همانند اپلیکیشن های متن محور - Text Based] باید سرنوشت شخصیت ها را مشخص کنید. اگر از علاقه مندان به مومیایی هستید، این عنوان که با واکنش تقریبا مثبت منتقدان هم مواجه گشته را از دست ندهید.

The Mummy Dark Universe Stories

The Mummy Dark Universe Stories

سازنده: NBCUniversal Media قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 365 / 129.37 مگابایت زبان:

Last Day on Earth: Survival

بعد از مدت ها، سرانجام عنوان ماجراجویی/بقا Last Day on Earth: Survival به iOS آمد تا دارندگان آی دیوایس ها هم همانند کسانی که دستگاه ها اندرویدی دارند طعم عجیب «تلاش برای زندگی» را بچشند. Last Day on Earth: Survival عنوانی آنلاین با المان های سبک استراتژی و نقش آفرینی است که در آن به عنوان یک بازمانده از حمله زامبی ها باید سعی کنید زنده مانده و با دشمنان بجنگید.

با ساخت خانه، پناهگاهی برای خودتان ساخته و با دقت فراوان تیرهایتان را استفاده کنید. البته مراقب ذخیره غذایی هم که دارید باشید، چون نقش مهمی روی روند سلامتی شما ایفا می کند. Last Day on Earth: Survival با وجود اینکه همچنان به آن پختگی المان ها در عناوین سبک بقا نرسیده ولی به علت پرداخت مناسب به ایده ها و نمونه کمش روی تلفن های هوشمند موفقیت های زیادی به دست آورده است.

Last Day on Earth: Survival

Last Day on Earth: Survival

سازنده: Andrey Pryakhin قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 212 / 91.3 مگابایت زبان:

Sega Forever

بعد از عرضه شبیه سازهای غیرمجاز رایگان، سرانجام خود سگا تصمیم گرفت دست به کار شده و عناوین قدیمی خود را به تلفن های هوشمند بیاورد. آن هم نه در قالب اپلیکیشن های شبیه ساز، بلکه به واسطه سرویسی مشابه نت فلیکس که به بازیکن ها اجازه انجام بازی های قدیمی این شرکت معروف را روی تلفن های هوشمند می دهد؛ کافیست اسم عناوینی که تا حالا روی مارکت ها عرضه شده اند را سرچ کرده و سپس دانلود کنید.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، عناوین این سرویس رایگان هستند ولی خوب برای اینکه تبلیغات را حذف کنید باید 2 دلار بپردازید. بد نیست بدانید بازی های کلاسیک سگا تنها شامل مگا درایو نشده و قابلیت تجربه عناوین کنسول هایی همانند دریم کست را هم دارید. فعلا تنها بازی هایی همانند Comix Zone یا Sonic The Hedgehog روی این سرویس انتشار یافته اند و به زودی با عناوین بیشتری رو به رو خواهیم گشت.

Comix Zone

Comix Zone

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 162 / 47.5 مگابایت زبان:
Sonic The Hedgehog

Sonic The Hedgehog

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 73.8 / 48.2 مگابایت زبان:

Race Kings

اشتباه نکنید، با عنوانی درگ ریسینگ مواجه نیستید. Hutch Games این بار روی یک ایده متفاوت دست گذاشته و شما با مکانیزم های «دریفیتینگ» رو به رو هستید؛ طی تمام مسابقات دو بازیکن به رقابت با هم پرداخته و کسی که در طول مسیر بیشترین دریفت را انجام دهد پیروز خواهد شد. اگر خواهان یک تجربه رانندگی متفاوت هستید، Race Kings با المان های متفاوتش، بخش شخصی سازی خوب و البته لایسنس مناسب اتومبیل ها می تواند گزینه خوبی باشد. جدا از آنکه بازی با استقبال خیلی زیاد بازیکن ها مواجه گشته و توسعه دهنده با آپدیت های فراوان سعی در رفع مشکلات عنوانش دارد.

Race Kings

Race Kings

سازنده: Hutch Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 873 / 451 مگابایت زبان:

Flipping Legend

با بهترین بازی هفته آشنا شوید؛ با وجود اینکه در هفته ای که گذشت شاهد عرضه عنوان خیلی خوب YANKAI'S PEAK بودیم ولی جدیدترین ساخته استودیوی معروف Noodlecake خیلی زود توانست منتقدین و بازیکن ها را شیفته خودش کند. شاید از دیدگاه گرافیک با عنوانی عامه پسند مواجه نباشیم ولی مکانیزم های گیم پلی متفاوت و جذاب Flipping Legend به تنهایی کافی هستند تا یک تجربه فراموش نشدنی داشته باشید.

مهمترین هدف Flipping Legend «سرگرمی» است و بازی با المان های جالبش توانسته به این مهم برسد؛ با دو دکمه پایین همزمان حرکت کرده و دشمنان را شکست دهید. مکانیزمی ساده که به واسطه طراحی جالب مرحله ها رنگ و بویی متفاوت به خود گرفته شده است. خوشبختانه با وجود شخصیت های گوناگون با قدرت های مختلف Flipping Legend به این زودی ها هم خسته کننده نخواهد شد.

Flipping Legend

Flipping Legend

سازنده: Noodlecake Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 171 / 70.11 مگابایت زبان:

YANKAI'S PEAK

ادامه معنوی اپلیکیشن معروف Yankai's Triangle؛ عنوانی که همانند قسمت پیشینش توضیحش سخت بوده و پیشنهاد می کنیم پیش از دانلود حتما نگاهی به تریلرهای آن بیاندازید. مکانیزم های بازی بدین صورت هستند که در مرحله های مختلفی به شما کنترل هرم هایی داده شده و حالا باید شما آن ها را به نقطه هایی پایانی برسانید. بخش سخت ماجرا اینجاست که در این راه، آزادانه نمی توانید اجسام را حرکت بدهید و Yankai's Triangle با محدودیت هایی شما را به چالش می کشد. اگر دل تان برای یک عنوان پازل جذاب تنگ شده به هیچ وجه Yankai's Triangle را از دست ندهید.

YANKAI'S PEAK

YANKAI'S PEAK

سازنده: Kenny Sun قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 84.1 / 47 مگابایت زبان:

Mr Future Ninja

خوب شاید از خودتان بپرسد که بر خلاف همیشه چرا دست به معرفی 4 بازی نزدیم. راستش را بخواهید از این بعد تصمیم گرفتیم برای هفت سنگ ها به 7 عنوان جذاب هفته پرداخته و اپلیکیشن های خوب بیشتری را معرفی کنیم. این از این، حالا بیایید از Mr Future Ninja بگوییم. ساخته استودیوی Appsolute Games که به خاطر گرافیک جذابش جایزه های زیادی برده است، عنوانی مخفی کاری با المان های اکشن و نقش آفرینی با دوربین ایزومتریک بوده و در آن به عنوان یک نینجا، باید ماموریت های فراوانی را به پایان برسانید.

Mr Future Ninja

Mr Future Ninja

سازنده: Appsolute Games قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 306 / 67.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sina..ha
    sina..ha | ۳ تیر ۱۳۹۶

    تو پلی استور میگه این مورد در کشو شما در دسترس نیست چیکار کنم

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲ تیر ۱۳۹۶

    لست دی محشره محشر ... دو هفتس دارمش

    • sina..ha
      sina..ha | ۳ تیر ۱۳۹۶

      از کجا دانلود کردی

مطالب پیشنهادی