ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکایپ Preview برای اندروید به روز رسانی جدیدی دریافت کرد

نسخه بتای اسکایپ که تحت عنوان Skype Preview شناخته می شود ساعاتی پیش به روز رسانی جدیدی دریافت کرده است. اگر چه این اپلیکیشن در گوگل پلی هنوز در مرحله «منتشر نشده» قرار دارد، اما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

نسخه بتای اسکایپ که تحت عنوان Skype Preview شناخته می شود ساعاتی پیش به روز رسانی جدیدی دریافت کرده است. اگر چه این اپلیکیشن در گوگل پلی هنوز در مرحله «منتشر نشده» قرار دارد، اما همین حالا هم امکان دانلود رایگان آن روی دستگاه اندرویدی تان را دارید.

تیم اسکایپ قابلیت های جدیدی که در ادامه ذکر می کنیم را پست از تست، در اختیار عموم کاربران اسکایپ پریویو قرار می دهد. مورد اول، امکان اشتراک گذاری عکس و لینک در اسکایپ از طریق اپلیکیشن های دیگر است.

همچنین گزینه جدیدی هم به اسکایپ اضافه شده تا کاربران بتوانند مخاطبین را به طور مستقیم از پروفایل خود حذف کرده یا مخاطب جدیدی به فهرست اضافه نمایند.

اما علاوه بر قابلیت های بالا، تیم اسکایپ اپلیکیشن را برای اجرای بهتر بهینه سازی کرده و حالا رندر کردن تصاویر هنگام برقراری تماس های ویدیویی را بهتر و سریع تر از همیشه انجام می دهد.

برای تست این قابلیت ها می بایست عضو برنامه اینسایدر اسکایپ باشید و حتما نسخه بتا یا همان اپلیکیشن Skype Preview را روی موبایل خود نصب کنید. برای دانلود اپ می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی