ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ موبایل دوربین اصلی دوگانه
تکنولوژی

سامسونگ عرضه ۴ موبایل هوشمند با دوربین دوگانه را در برنامه دارد

کمپانی سامسونگ هنوز وارد رقابت دوربین های دوگانه نشده، اما به نظر می رسد این تنها نشانه یک دورخیز بلند است، چرا که اخبار و تصاویر تازه منتشر شده حکایت از برنامه این شرکت برای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

کمپانی سامسونگ هنوز وارد رقابت دوربین های دوگانه نشده، اما به نظر می رسد این تنها نشانه یک دورخیز بلند است، چرا که اخبار و تصاویر تازه منتشر شده حکایت از برنامه این شرکت برای عرضه ۴ مدل مختلف از موبایل هایش با این قابلیت است.

به طور حتم مهمترین مدل از میان ۴ مدل اشاره شده فبلت مورد انتظار این شرکت گلکسی نوت 8 خواهد بود که رسماً اولین پرچمدار کره ای ها با دوربین اصلی دوگانه لقب خواهد گرفت.

احتمالاً گلکسی C7 اولین موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه باشد

آن طور که گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش می رسد، کره ای ها دوربین اصلی با لنز دوگانه را به پرچمدار غول پیکرشان محدود نخواهند کرد و موبایل های میان رده و حتی اقتصادی سامسونگ نیز از این قابلیت پرطرفدار بهره مند خواهند شد. از مهمترین کاندیداها می توان به گلکسی C10، یک نسخه از مدل ۲۰۱۷ گلکسی J7 و همچنین گلکسی C7 اشاره کرد.

مدل آخری احتمالاً لقب اولین موبایل عرضه شده سامسونگ با دوربین دوگانه را به دست خواهد آورد. با قضاوت از روی مدل ۲۰۱۶ گلکسی C7 می توان انتظار داشت که با موبایلی ارزان قیمت، اما نه چندان ضعیف مواجه خواهیم بود.

کاندید محتمل بعدی جهت بهره مندی از دوربین اصلی دوگانه نسل تازه موبایل گلکسی J7 بود. البته تصاویر تازه منتشر شده دیگر تردید چندانی در این خصوص باقی نمی گذارد.

شنیده شده عرضه این نسخه ویژه از J7 جدید محدود به بازار کره جنوبی و چین خواهد شد. در حال حاضر چندین موبایل از برندهای چینی با دوربین اصلی دوگانه روانه بازار شده اند، بنابراین عجیب نخواهد بود اگر سامسونگ بخواهد که در این زمینه از رقبای ارزان فروش خود عقب نماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی