ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک: بعد از خروج ترامپ از توافق پاریس نمی توانستم مشاور وی باقی بمانم

ایلان ماسک در دیدار اخیر خود با فرمانداران ایالات متحده گفته است پس از اینکه دونالد ترامپ آمریکا را از توافق محیط زیستی پاریس خارج کرد، دیگر به هیچ عنوان قادر نبود در مسند مشاور کاخ سفید ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

ایلان ماسک در دیدار اخیر خود با فرمانداران ایالات متحده گفته است پس از اینکه دونالد ترامپ آمریکا را از توافق محیط زیستی پاریس خارج کرد، دیگر به هیچ عنوان قادر نبود در مسند مشاور کاخ سفید باقی بماند.

ماسک در جواب اینکه مشاوره دادن به دونالد ترامپ چه احساسی دارد می گوید: «از همان ابتدا که من در شورای مشاوره عضویت پیدا کردم جار و جنجال زیادی به راه افتاد، از جمله شخصی که با اجاره کردن بیلبوردهای شهری و چاپ آگهی های تمام صفحه در نیویورک تایمز اعتراض به تصمیم من را نشان می داد.»

کمی بعد ترامپ تصمیم گرفت از پیمان بسیار مهم حاصل شده در پاریس خارج کند و پس از این بود که ماسک توییت کرد: «تغییرات آب و هوایی یک مسئله جدی است و خروج آمریکا از توافق پاریس برای دنیا و این کشور خوب نیست».

ماسک در عمل هم نشان داده بر خلاف دونالد ترامپ برای محیط زیست سیاره زمین اهمیت قائل است، از جمله مرکزی که قرار است ظرف تنها ۱۰۰ روز برای ذخیره انرژی های پاک در استرالیا تاسیس گردد.

وی حتی در زمینه های دیگر هم با ترامپ هم عقیده نیست، مثل موضوع مهاجرت که ماسک اعتقاد دارد نباید قوانین آن غیر منطقی و دشوار باشند.

ایلان ماسک می گوید با فرصتی که فراهم شده بوده تلاش کرده در مورد برخی از مسائل با دونالد ترامپ همکاری کند و پیشرفت هایی هم حاصل شده اند، اما خروج از توافق پاریس مثل خراب کردن تمام اقدام های پیشین بوده است.

«اگر مشاور ترامپ باقی می ماندم به این معنا بود که زیر پا گذاشتن توافق پاریس اهمیت چندانی ندارد، در حالی که چنین نیست و این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است. این کشور باید از آنچه دارد محافظت کند و من به هیچ عنوان نمی توانم از این موضوع چشم پوشی کنم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • peyman_ehsanifar
    peyman_ehsanifar | ۲۶ تیر ۱۳۹۶

    عاشق ایلان هستم واقعا اگه ی روز فردی مثل این رییس جمهور ی کشور بشه و خودشو گم نکنه ماها وارد عصر جدیدی میشم که توش بجای تولید تانک و توپ پا به عرصه ی گیتی میگذاریم.

مطالب پیشنهادی