ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با هارد اکسترنال ضد ضربه AC360 اپیسر بیشتر آشنا شوید

اگر در محیط های خشن کار می کنید یا شرایط آب و هوایی محل زندگی تان به گونه ای نیست که بتوانید هر ابزار الکترونیکی را خریداری و استفاده کنید باید بگوییم که شرکت ها، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

اگر در محیط های خشن کار می کنید یا شرایط آب و هوایی محل زندگی تان به گونه ای نیست که بتوانید هر ابزار الکترونیکی را خریداری و استفاده کنید باید بگوییم که شرکت ها، برای پاسخگویی به این نیاز گروه خاصی از محصولات را عرضه می کنند.

اپیسر یکی از برندهای تایوانی فعال در ایران است که در زمینه ساخت و تولید محصولات گروه حافطه فعالیت دارد. این شرکت به تازگی یک هارد اکسترنال ضدضربه به نام AC630 را معرفی کرده که در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری آن در همین رابطه جلب می کنیم.

برای افرادی که دائماً در حال جابجایی هارد اکسترنال خود هستند، بسیار مهم است که یک هارد اکسترنال محکم برای حفظ اطلاعات خود از ضربه های خارجی داشته باشند چرا که لحظات ارزشمند دیگر تکرار نمیشوند.

به عنوان نوآور اختصاصی در زمینه حافظه شرکت اپیسر هارد اکسترنال AC630  با USB3.1 نسل اول و استاندارد درجه نظامی را برای جلوگیری از صدمات ناشی از عوامل خارجی معرفی کرد.

قاب لاستیکی این محصول آن را در برابر ضربه مقاوم می کند و AC630 دارای تست سقوط از ارتفاع مطابق با استاندارد ارتش آمریکا و استاندارد IP55 برای عملکرد ضد آب و ضد ضربه است.

این محصول در دو ظرفیت 1TB و 2TB ارائه شده، علاوه براین طراحی منحصر به فرد برای همراه داشتن کابل در جابجایی های روزمره از گم شدن کابل جلوگیری می کند.

محافظت سه گانه: ضدضربه، ضد آب و ضد گرد و غبار

زمانی که اتفاقی مانند ضربه خوردن، درون آب افتادن و یا در معرض گرد و غبار قرار گرفتن  برای هارد اکسترنال می افتد امکان از بین رفتن فایل های شما قطعی است.

جدیدترین هارد اکسترنال دارای درجه نظامی ضد ضربه اپیسر برای مقابله با شرایط سخت ساخته شده. AC630 دارای تست سقوط از ارتفاع مطابق با استاندارد MIL-STD-810G 516.6 روش IV است یعنی اگر این محصول از ارتفاع 1.22 متر بیافتاد اتفاقی برای داده های شما نمی افتد.

این هارد اکسترنال دارای استاندارد IP55 است و تضمین حفاظت از اطلاعات در برابر گرد و غبار و آب را به شما می دهد.

ساختار لاستیکی ویژه برای شوک های خارجی

AC630 با یک قاب لاستیکی یکدست همراه شده که که محافظی تقویت شده برای گوشه ها و دو طرف هارد می باشد. این ساختار به عنوان یک زیرسازی قوی برای آسیب های خارجی است که حافظه دستگاه شما را در هر شرایط حفظ میکند.

طراحی کابل قابل حمل و سرعت انتقال بالا

ظاهر اسپرت AC630 با رنگ های روشن طراحی شده، یک نوار محافظ نارنجی رنگ که چهار طرف هارد مشکی را پوش می دهد ترکیب رنگی زیبایی را ایجاد کرده. طراحی متفکرانه ای جهت حمل آسان کابل این هارد شده که در صورت عدم نیاز کابل به شکل منظمی بر روی خود دستگاه قرار می گیرد. علاوه بر این اینترفیس USB 3.1 نسل اول این هارد اکسترنال سرعت انتقال بالایی را برای شما به ارمغان آورده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی