ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لایو اکشن جدید بازی دستینی 2 منتشر شد [تماشا کنید]

لایو اکشن جدید بازی دستینی 2 به دست جوردن رابرتز، کارگردان نام آشنای هالیوودی ساخته شده است. آخرین فیلم او یعنی Kong: Skull Island، با واکنش های خوبی از سمت منتقدان و مردم روبرو شد. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

لایو اکشن جدید بازی دستینی 2 به دست جوردن رابرتز، کارگردان نام آشنای هالیوودی ساخته شده است. آخرین فیلم او یعنی Kong: Skull Island، با واکنش های خوبی از سمت منتقدان و مردم روبرو شد. همچنین رابرتز، وظیفه ساخت فیلم متال گیر سالید را نیز بر عهده گرفته است.

او علاقه زیاد خود به محتوای علمی تخیلی و بازی های ویدیویی را دلیل بر عهده گرفتن کارگردانی این لایو اکشن می داند. بعد از کارگردانی فیلم بزرگ Kong: Skull Island، رابرتز در حال انجام دادن پروژه های کوچک تری در زندگی کاری خود است.

او به تازگی کارگردانی قسمت های بیشتری از سریال کمدی - رومانتیک You're The Worst از شبکه FX را بر عهده گرفته بود، اما به گفته خود توانایی رد پیشنهاد ساخت تیزر جدید بازی دستینی 2 را نداشته است.

با وجود صحنه های نبرد فضایی جذاب و صداگذاری طنز این تیزر کوتاه، لایو اکشن بازی جدید بانجی به یک اثر با ارزش تبدیل شده است. لازم به ذکر است که در طول مدت زمان دو دقیقه ای این تیزر، به نکات زیادی از بازی اشاره شده که صبر برای انتشار دستینی 2 را بسیار سخت می کند.

همچنین باید امیدوار ماند که حس شوخ طبعی حاضر در این ویدیو، به بازی اصلی نیز انتقال پیدا کند. بازی در 15 شهریور ماه برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در 2 آبان برای پی سی عرضه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی