ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

35 هزار دلار افت قیمت ظرف 4 سال؛ ضرر هنگفت خریداران کامارو z28

زمانی که شورولت خودروی کامارو Z/28 سال 2014 را معرفی کرد، این خودرو جزء مدل های افسانه ای به حساب می آمد. هرچند که این کوپه اسپرت با قیمت ۷۵ هزار دلار به فروش می ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

زمانی که شورولت خودروی کامارو Z/28 سال 2014 را معرفی کرد، این خودرو جزء مدل های افسانه ای به حساب می آمد. هرچند که این کوپه اسپرت با قیمت ۷۵ هزار دلار به فروش می رسید اما از یک موتور ۸ سیلندر با قدرت ۵۰۵ اسب بخار، دیفرانسیل لغزش محدود، سیستم تعلیق اسپرت، دیسک های ترمز کربن/ سرامیکی برمبو و لاستیک های فوق العاده چسبنده Pirelli برخوردار است.

استفاده از سخت افزارهای فوق العاده و با کیفیت و همچنین کاهش وزن قابل توجه سبب شده است که نسل پنجم کامارو به یک هیولای جاده ای تبدیل شود. هم اکنون خرید این خودرو می تواند به معامله قرن تبدیل شده و سود زیادی را بای خریداران به همراه داشته باشد.
با وجود اخبار منتشر شده جدید شما می توانید کامارو Z/28 را که کارکرد اندکی داشته باشد با قیمت یک SS 1LE نو خریداری کنید.

اشتباه نکنید قیمت SS 1LE افزایش پیدا نکرده است و این خودروی همچنان در محدود قیمت قبلی خود به فروش می رسد، بلکه نسل پنجم کامارو افت قیمت شگفت انگیزی را تجربه کرده است.
بنا به گفته های بزی تاتارویک در حساب توییتری خود، در یک حراجی اینترنتی خودرو تعداد اندکی از کوپه های کامارو Z/28 با قیمت کمتر از ۴۰ هزار دلار به فروش رفته اند.

یکی از این کوپه های جذاب که مسافتی نزدیک به ۱۳ هزار مایل طی کرده است با قیمت ۳۵ هزار دلار و کامارو دیگری که فقط مسافت ۹۵۲ مایل را پیموده با قیمت پایه ۳۶ هزار دلار به حراج گذاشته شده است.


اما اگر فکر می کنید که این حراج کامارو Z/28 را با قیمتی خارج از قاعده به مزایده گذاشته است با یک جستجوی ساده در سایت های فروش خودرو می توانید تعداد زیادی از نمونه های این کوپه دو درب پیدا کنید که با پولی کمتر از ۴۵ هزار دلار قابل خریداری اند.

حتی یک نمونه از این کامارو نسل پنج با مسافت طی شده ۷۶۲ مایل در شهر پنسیلوانیا با قیمتی نزدیک به ۵۰ هزار دلار به فروش گذاشته شده است.

اما سوالی که مطرح می شود این است که چرا قیمت Z/28 تنها پس از گذشت ۴ سال از معرفی و عرضه عمومی به این میزان دچار افت شده است؟

شاید یکی از علت های این موضوع این است که این خودرو برای یک رانندگی روزانه مناسب نیست.

همه ویژگی هایی که Z/28 را به یک کوپه شگفت انگیز و فوق العاده تبدیل می کند مثل لاستیک های چسبنده، سیستم تعلیق تنظیم شونده، طراحی داخلی بی نظیر و ساده و اسپلیتر باریک سبب به وجود آمدن مشکلات بسیاری برای این خودرو در جاده ها می شود.


در انتها بد نیست بدانید که خرید این کامارو به اندازه خرید یک کوروت پول احتیاح دارد، که البته این موضوع به عنوان یک عامل منفی برای این فیس لیفت نسل پنجم محسوب نمی شود بلکه سیل عظیمی از خریداران بالقوه را به سمت آن سرازیر می کند.

کریس هریس روزنامه‌نگار، راننده مسابقه خودرو و مجری تلویزیونی انگلیسی یکی از افرادی است که این خودرو را خریداری کرده و معتقد است این کوپه اکثر ویژگی های پورشه 997 GT3 3.8 را داشته در حالی که هزینه خرید آن اصلا با این خودرو تولیدی پورشه قابل مقایسه نیست.


با توجه به روند نزولی قیمت این خودرو، این احتمال وجود دارد که با گذشت زمان خرید کامارو Z/28 مقرون به صرفه تر نیز شده و با افزایش اطلاعات و آگاهی افراد نسبت به این وسیله نقلیه، مشتریان نمونه های کارکرده آن افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali-g
    ali-g | ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

    اخ مگه میشه کسی اینو داشته باشه و به ضررش فکر کنه ؟؟ چه ابهتی

  • bagher
    bagher | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    خیلی ضرر کردم خدا لعنت کنه این شرکتو?

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    اخ اخ اخ،از همه ماسل کار ها بیشتر دوسش دارم،خیلی بیشتر

  • loganlegend
    loganlegend | ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

    کسی که اینارو میخره پی ضرر و.. نیست دیجاتو اشتب میزنی

مطالب پیشنهادی